Jasia schreef:Hello Girlss
Oeh ben zo happy happy! Mijn paardje liep wéér goed![]()
[HAW] Anneloes@work 1e & 2e keer na osteopathiebehandeling!
FOto's!
goed mán
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Jasia schreef:Hello Girlss
Oeh ben zo happy happy! Mijn paardje liep wéér goed![]()
[HAW] Anneloes@work 1e & 2e keer na osteopathiebehandeling!
FOto's!
schoolse
Roma_4ever schreef:Mensen voor het nieuwe topic moeten jullie vóór pagina 450 foto's hebben ingeleverd een foto van je zelf je paard en als het enigsinds kan een rijfoto![]()
TjelleBieb schreef:Het is niet dat ik zeg dat ik het hier niet mee eens ben, maar het kan ook zijn dat op sommige
paarden de "nepperds" wél goed liggen, en als dat zo is, zou ik liever 2"nepperds" kopen, dan 1Anky die
toevallig even wat meer kwaliteit heeft.
Zoals ik maar zeg, het ligt ook aan het paard/zadel hoe dat ding ligt.
En btw, een dekje is een dekje.
Beter dat er een lapstof onder het zadel ligt dan helemaal niets.
Naomi_Haffie schreef:Me zusje heeft het gevraagt over de ponyclub !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en de vader van het meisje aan wie ze het vroeg !!!!! die was niet thuis !! .. maar d'r moeder heeft ze laten meelezen want dat vroegen wij !! en nu gaan ze overleggen d'r moeder en haar vader als d'r vader thuis is.. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah:D hoop zo dat het mag.. ponykamp gaat dan wss niet met haffie, maar wel op club wohoeoeoe ! ALS HET MAG TEMINSTE :p
Naomi_Haffie schreef:heb iemand van jullie ervaring met piafferuitersport.nl ?
Jasia schreef:Uhm Yvank.. Een rijfoto van Anneloes en mij gaat nu even niet lukken
Over een paar weken zit ike r weer op, als het allemaal zo door blijft gaan!

lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:Mensen voor het nieuwe topic moeten jullie vóór pagina 450 foto's hebben ingeleverd een foto van je zelf je paard en als het enigsinds kan een rijfoto![]()
En als je geen rij foto's hebt
op lot met touwhalster
lotteluvah schreef:Ik ga naar school, rond 11 uur terug. En dan van 10 voor 2 tot half 4 nog een keer![]()
Sanchowtju schreef:kijk, wat vinden jullie van onze bejaarde (nep)zwarte panter oma?![]()
![]()
gevaarlijk of niet soms, hier begluurd ze haar prooi