Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:pfff en wat maakt dat ook uit ?!
Monica_86 schreef:babs
Babsie_Flash schreef:Ticcie schreef:'t Is je geraden! Anders vind ik je wel.![]()
Is een eind rijden hoor
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:pfff en wat maakt dat ook uit ?!
ik denk van wel, maar weet het nog niet zeker..
Ticcie schreef:'k Heb het er wel voor over..
Trouwes, Monica, bedankt voor de sterkte, voel me al stukje sterker.
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:babs
Ja?
TjelleBieb schreef:Ik rook me peuk op en dan ga ik plat.
TjelleBieb schreef:Ik rook me peuk op en dan ga ik plat.
TjelleBieb schreef:Psssst Xenia, ik kom stiekem jouw PC jatten.
Niet door vertellen hoor.
Babsie_Flash schreef:ik denk dat ik ook maar ga slapen... heb niets meer te vertellen, is niets op tv...
Babsie_Flash schreef:Welterusten!![]()
TjelleBieb schreef:Psssst Xenia, ik kom stiekem jouw PC jatten.
Niet door vertellen hoor.
Babsie_Flash schreef:Welterusten!![]()
Monica_86 schreef:haha xenia durf je niet te gaan slapen
Ticcie schreef:Monica_86 schreef:haha xenia durf je niet te gaan slapen
Inderdaad niet!
Heb ondertussen al in de living de afwas gedaan, de afwas in de keuken ook en heb de living zelf gestofzuigd! Ben trots op mezelf.
Monica_86 schreef:Ticcie schreef:Inderdaad niet!
Heb ondertussen al in de living de afwas gedaan, de afwas in de keuken ook en heb de living zelf gestofzuigd! Ben trots op mezelf.
aha je moeder gaat nog vaker weg op deze manier
Ticcie schreef:Gaat ze sowieso al! Is voor 't werk hé.. Is al 5de keer dit jaar dat ze in Amerika is..![]()
En 23 november (binnenkort dus) vertrekt ze naar Jordanië! Waarom ben ik toch zoveel alleen thuis?
Normaal doe ik al die klusjes niet, maar heb deze middag middag mijn rijkleren aangedaan in de living en er zat nog wat hooi enzo tussen dusja.. 't Lag hier echt veel te vuil! En de afwas.. Dat had ze gevraagd en had er nog niet veel aan gedaan..![]()
Vin het toch flink van me dat ik overleef.Moet es bedenken dat ik dit al doe van mijn 11 jaar.