Ook in bezit van een eigenwijze haflinger; thuis rijden we meestal dressuur

2 foto's van de afgelopen les!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MartineC1711 schreef:Goeiemorgen! Ik kom me ook maar eens melden met mijn dressuurhaf![]()
Met Levi rijd ik M1 dressuur. Helaas is ze een "maandagochtendproductie" en mankeert ze nog al eens wat waardoor we niet altijd constant kunnen trainen of op wedstrijd kunnen. Buiten dat doet ze het best leuk en kan ik echt van haar genieten!
Ieder jaar heb ik weer opnieuw m'n "debuut", die heb ik dus net achter de rug met meteen een mooie winstpunt! We zijn nu weer lekker verder aan het trainen om begin mei weer in de ring te verschijnen.
[ [url=m/AYuK70.jpg]Afbeelding[/url] ]
astridastrid schreef:MartineC1711 schreef:Goeiemorgen! Ik kom me ook maar eens melden met mijn dressuurhaf![]()
Met Levi rijd ik M1 dressuur. Helaas is ze een "maandagochtendproductie" en mankeert ze nog al eens wat waardoor we niet altijd constant kunnen trainen of op wedstrijd kunnen. Buiten dat doet ze het best leuk en kan ik echt van haar genieten!
Ieder jaar heb ik weer opnieuw m'n "debuut", die heb ik dus net achter de rug met meteen een mooie winstpunt! We zijn nu weer lekker verder aan het trainen om begin mei weer in de ring te verschijnen.
[ [url=m/AYuK70.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben fan.
En we staan gelijk qua punten haha!
maessie schreef:Gaaf beest Maestro (raar om mn paard zn naam zo te zeggen haha!) Maar hij heeft een "verplichte" sportcoupe toch? Onze merrie heeft vandaag voor t eerst de exceemdeken weer op gekregen. Heb t liever af, maar ze had al wat plekjes op dr hoofd, denk van t verharen, maar neem t zekere maar voor t onzekere!
Knap getekend Janouk!!