Storm is van Arachon en Samira vd Schans. Hij is idd groot, maar dat is juist wat ik wilde! 8 mei wordt hij 1 jaar.. hij is nu al bijna net zo groot dan Jelle
Mhh geen idee. Vind t lastig om dat soort dingen in te schatten. Paps is 1,55 en mam 1,50
Wat denken jullie?
nee123
Geplaatst: 01-04-14 20:34
Zo, ik ben hier al lang niet geweest! Maar ik zal toch weer even een paar foto´s laten zien van Elena. (en even reageren op anderen, ik ga even pagina 41 doen) desireeee_x: Mooi zadel, ik vind die knotjes best goed gelukt (maar ik kan het zelf helemaal niet, dus..) Chasey: Haha, die eerste foto! desireeee_x: Woow, die is echt megavies geworden! paljaslaura: oh, wat jammer dat je haar gaat verkopen, maar mooie foto! Maestroox3: Supermooi! Jouw haflinger lijkt best groot (is dat ook zo?) stvieee: ahh, wat een schatje! Gefeliciteerd met je aanwinst!
Ik denk niet dat jullie Elena nog kennen, maar goed . Ik heb weer even met het bit geoefend in de wei, en dat ging zaterdag en zondag heel goed, alleen vandaag (studiemiddag, dus ik had vrij ) niet zo. Ze was een beetje chagrijnig. Ik heb zaterdag wel een paar foto's gemaakt met het hoofdstel, omdat het toen zo goed ging en het was mooi weer.
Ik heb trouwens ook een nieuw zweepje gekocht omdat Elena die andere kapot had gebeten, en ik vond ook een vlechtkammetje.
En Elena is echt heel erg aan het verharen! Als ik haar grondig borstel komen er echt enorme plukken uit.
jippieee vandaag is roos 8 jaar geworden! ik zal zo even foto plaatsen in edit
DohoShots
Geplaatst: 01-04-14 21:02
Mijn knappie
@Chasey: Hahaha geweldig die eerste foto! @Desiree: Wauw wat een viespeuk haha! @Paljaslaura: Leuke pony! @Maestroox3: Leuk setje! @stvieee: Leuke nieuwe aanwinst hoor!! @LisanneElena: Wat een cutie!
Viet
Geplaatst: 02-04-14 09:08
Ik heb na 2 jaar weer eens foto's van Taar laten maken, moet me bijna schamen haha. Wil ik toch even aan jullie laten zien
Ik heb niet naar jullie geluisterd en wessel geschoren hihi Ik ben er blij mij. Hij voelt zich heerlijk & schoon!
Desireeee, wat een varken heb je daar! haha geweldig! Paljaslaura, Gaaf op het strand, lijkt me heerlijk! Maestroo, Leuk dekje & een mooie ster! Wessel heeft nu een hartje op zijn bil stvieee, Wat een leukerd! Heel veel plezier Taarss, Mooi koppie! Viet, die eerste foto is erg mooi, die manen! wauw
ElsRoosje
Geplaatst: 03-04-14 19:30
Roos was 1 april jarig! Helaas heb/had ik toetsweek en dus niet veel tijd.. nog wel even een buitenritje gemaakt op haar verjaardag en dr wat lekkers gegeven wat zeg je? wat is er aan de hand? Wat? Ben ik jarig? Had dat eerder verteld! Dan is het wel tijd voor een feeeeeeesttt
@Chasey; blijf toch zoveel respect hebben voor jou zou zonder tuig springen. Ik zou echt gelanceerd worden @desireeee_x; leuke springfoto's. Ik doe het je niet na! Nette stijlpunten zeg! @paljaslaura; vliegende Mareja . Ook lekker aan het springen dus! @romyloverrr; haha nog een springer! Ziet er netjes uit! @stvieee; opnieuw een springfoto. Ziet er ook keurig uit! @Kim_97; leuke foto van het hoofdje en zandneusje @PeerAppel: nog gefeliciteerd met Abby! Wat is leuk versierd zeg! @Kim_97: leuk zeg Vrouwke van klein naar groot op een rijtje @Merry98; wouw wat een vracht met haar heeft ze toch. Heel mooi!! Hihi d'r kuif heeft nog wel even te gaan voordat ie weer is bijgegroeid.
Respect ook voor alle lange bijleesposten op deze pagina
Pagina 38:
@PeerAppel:hihi leuk zeg de selfiezusjes @xkimmieejj;leuke foto! @PeerAppel;mooie fotobewerking. Hou wel van die stijl @xkimmieejj;leuke actiefoto! Leuk hoofdje heeft ze! @Crazymel; goed gelukt hoor het spelen met je camera! @ElsRoosje; wat leuk dat ze het blok nu goed doet. Leuke fotos @taarss; leuke foto van de jambette. Doet ie netjes! @paljaslaura; Jammer van de dressuur maar netjes gesprongen. Mooie actiefoto's!
Pagina 39:
@romyloverrr; jammer dat de foto wazig is, is een flinke sprong zo te zien! @Chasey; ja daar zijn ze weer het vliegende duo . @paljaslaura; super joh dat ze zo braaf was op het strand. Hoop ik ook snel weer te kunnen gaan doen. @Chasey; superleuk filmpje! @Merry98; doet ze netjes hoor de balkjes. Dekje staat haar mooi trouwens. Flinke bok geeft ze zeg! @Yvank_; mooi Yvank! Fijn dat je nieuwe toppen het zo goed doet! @Taat_; Nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Erg knappe haf! @Wesco; leuke haf! @Nordsvensk; fijn dat je het rijden weer kan op pakken. Leuke foto van Mia! @Kim_97; jammer dat Vrouwke geen zin had...is duidelijk te zien op de tweede foto @Nordsvensk; ziet er netjes uit hoor! @paljaslaura; jammer zeg dat jullie weer een dipje hebben. Ziet er op de foto's echt wel netjes uit! @amazone77: Wouwie super foto's van Willem! Zie dat je jarig bent vandaag. Gefeliciteerd!!
Pagina 40
@FleurStyn; leuke foto! @Nordsvensk; Mia springt lekker zeg! @taarss; hele mooie zeg! Die verdienen het wel om in eens lijstje gedaan te worden! @amazone77; nog een hele mooie van Willem @MelisWess; mooie foto's zeg! @amazone77; goh alweer Willem, maar wat doe je me daar een plezier mee zeg. Heerlijk beest is het @horsii; jeee Kyra met ruiter! Hele dame is het al. Ze hadden ook wel plezier op de wei zo te zien. @LientjeLove; Leuke foto's! @Chasey; gave foto van jou en James! @Alanaa_; leuke foto's van Bo @Maestroox3; leuke foto's van Nebru! Springen en dressuur ziet er goed uit hoor! @ElsRoosje; vind je knotten echt zo gek nog niet hoor. Ik kan het helemaal niet. Mooie zonsondergangfoto!
Pagina 41:
@desireeee_x; fijn dat je een bruin springzadel hebt gevonden. Vind je knotten netjes hoor! @Chasey; ah superleuk zeg @Chasey; haha die eerste foto is echt geweldig . Mooie foto van zijn hoofd zeg! @desireeee_x; haha lekker gepaneerd! @paljaslaura; superleuke foto! Jullie hebben echt plezier gehad zo te zien! @Maestroox3; Staat 'm mooi zeg die set! Ik heb het dekje in het bruin gekocht @stvieee; Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Wat een leukerdje is het! Een naamgenootje van die van mij ook nog eens
Pagina 42:
@LisanneElena; leuke foto's @taarss; mooie foto zeg! @Viet; Mooie foto's van Taar. Tijd geleden inderdaad dat ik d'r voorbij heb zien komen! Ze ziet er tiptop uit! @MelisWess; lekker een kaal paard @ElsRoosje; Nog gefeliciteerd met Roos. Leuke foto's zeg
indd respect voor de bijleespost, ik doe het je niet na!
Marlis
Geplaatst: 06-04-14 19:53
Pagina 39 @romyloverrr: Jammer dat de foto zo wazig is. @Chasey: Ik vind het echt super knap hoe jullie zo rond springen. @paljaslaura: Wat een heerlijke strandfoto's. @Chasey: Leuk filmpje. @Merry98: Leuke foto's van je knapperds. En een stukje van haar manen mag je best hier komen brengen hoor @Yvank_: Prachtige foto van Damella en wat een gave nieuwe aanwinst. Heel veel geluk gewenst met hem. @Taat_: Ook al van die mooie foto's. @Wesco: aah lekker slapen. @Nordsvensk: Leuke foto. @Kim_97: Haha lekker bokken. @paljaslaura: Leuk lekker springen. Wat zijn hafjes toch veelzijdig he. @amazone77: Wauw, echt hele gave foto's.
Pagina 40 @FleurStyn:Lekker nekkie. @Nordsvensk: Aah daar hebben we Mia weer, ze doet het goed. @taarss: Mooie foto's. @amazone77: Gefeliciteerd met je verjaardag. En wat een prachtige foto's van Willem, knap beest. @MelisWess: Leuke foto's, wat een vacht zeg. @horsii: Mijn knappe meiden @LientjeLove: Leuke foto's. @Chasey: Jeetje ik doe het je echt niet na, knap zo springen zonder zadel. @Alanaa_: Leuke foto's van Bo. @Maestroox3: Hij springt goed @ElsRoosje: Mooi zeg die laatste foto.
Pagina 41 @desireeee_x: Leuk hoor een bruin set. @Chasey: Haha, geweldig die gekke bekken van James. Heerlijk beest. @desireeee_x: Haha lekker zwijntje. @paljaslaura: Super leuke foto, plezier straalt er af. Wat jammer dat je haar alsnog verkoopt. @Maestroox3: Nebu ziet er goed uit, mooi set. @stvieee: Gefeliciteerd met je nieuwe haffie.
Pagina 42 @LisanneElena: leuke foto's. @taarss: Leuke foto. @Viet: Wat een prachtige merrie heb je toch @MelisWess: Ach als die niet door zijn vacht komt of er last van heeft waarom niet? @ElsRoosje: Leuk, nog gefeliciteerd.
Marlis
Geplaatst: 06-04-14 19:58
Na een hele lange tijd niet meer hier geweest te zijn maar even een spam van mn meiden. Peeps met mijn instructrice, waar ze vanaf vorige week donderdag voor een maand in training staat. Hiervoor vanaf begin oktober eigenlijk stil gestaan en we hebben nog steeds geen bak dus daarom rijdt mijn instructrice haar nu, ze werd stront sacherijnig van het niks doen.
En mijn andere topper Kyra staat wel gewoon thuis te genieten van de wei.
ik vind Elena's oorharen echt te lang het ziet er niet uit, maar knippen werkt echt voor geen meter! En de vetlok wil ik eigenlijk ook knippen maar ze staat 24/7 buiten, dus ik denk niet dat kan, of wel?
Woensdag heb ik niet zoveel bijzonders gedaan met Elena, even een relaxdagje! Ik heb haar gewoon een beetje verwend (alsof ze nog niet dik genoeg is )
Ik heb haar muesli gegeven in de wei, en gewoon wat standaard dingetjes. Foto's volgen nog
MelisWess
Geplaatst: 06-04-14 20:06
Faringo: Wat fijn dat jullie weer kunnen genieten! amazone77: Gefeliciteerd! Marlis: Fijn voor peeps dat ze toch haar beweging krijg,het rijden ziet er ook netjes uit op de foto. Kyra is erg mooi geworden! Echt al een groot paard! Er al op geweest?
Chasey
Geplaatst: 06-04-14 20:14
steviee, dan wordt het vast een leuk maatje!
Lisanne, fijn dat het goed ging Zit het bit niet iets te los?
Taars, haha die neus!
Viet, mooie foto's hoor!
Melis, Lucht vast op zo zonder vacht!
Els, gefeliciteerd met roos!
Faringo, Fijn dat je weer terug bent, heb in je topic gereageerd. Gelukkig gaat het weer een stuk beter! En respect voor je bijleespost. Super, zouden meer mensen hier moeten doen!
Marlis, rij je haar zelf niet meer? Of heb ik wat gemist Of ben je nu gewoon meer met kyra bezig?
Marlis
Geplaatst: 06-04-14 20:20
Chasey schreef:
Marlis, rij je haar zelf niet meer? Of heb ik wat gemist Of ben je nu gewoon meer met kyra bezig?
Nee momenteel rijden we haar zelf niet. Ze staat al sinds begin oktober stil, vanaf dat we op deze stalling staan. Dit omdat we maar een bakje hebben van 10 bij 15 zoiets en na een regenbui een blubber ondergrond. En sinds we op deze stal staan kunnen we niet meer normaal alleen met haar naar buiten, gezien ze verlatingsangst heeft opeens. Peep is een merrie die dus onwijs sacherijnig wordt van stil staan en hierdoor hebben we haar vorige week donderdag naar ons instructrice gebracht die haar een maandje zal rijden.
Op kyr hebben we een paar keer gereden wat ze heel braaf doet maar ook voor kyr geld dat de bak eigenlijk gewoon veel te klein is om wat in te kunnen doen. Dus dat staat ook nog op een heel laag pitje. Van de week wel de zadelmaker geweest en ook kyra heeft nu een mooi bruin tekna zadel
bedankt voor de felicitaties allemaal! Roos is er blij mee
Chasey
Geplaatst: 06-04-14 20:31
Zo'n klein bakje is inderdaad niks waard. Dan kun je haar beter door iemand anders laten rijden inderdaad! Wat leuk dat kyra het zo goed doet! Gewoon lekker rustig aan!
Ik heb vanmiddag weer heerlijk zonder zadel gereden. Ik denk dat we het zadel maar de deur uit doen Want zonder vinden we beide een stuk leuker!
En we hebben ook nog een blooper... MAar dat zal ik morgen wel op de film laten zien
MelisWess
Geplaatst: 06-04-14 20:36
Chasey: Ja het lucht heel erg op! Hij voelt zich een stuk beter. Wat zijn jou foto's toch altijd super stoer! Prachtig om te zien hoe je met hem bezig bent & dan meer het zadel uit de deur idd haha!
Marlis: Wat fijn dat Kyra zo braaf is! En dat mooie bruine Tekna zadel moet je natuurlijk wel een x showen!