Die manen op foto 2 zijn echt wel mooi! Ik vlecht de manen nooit hoor. Wel gedaan maar ik kam het gewoon vaak genoeg dat de klitten er redelijk uit zijn en verbruik flink wat cowboy magic
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ELpatcho schreef:Wow wat een tempo! Heel wat nieuwe mensen, 'Hoi!'
Lees behoorlijke lange mensen op een haflinger. Vind het altijd jammer voor het oog, vaak klopt het plaatje niet meer. Benen die eronder uit steken kunnen in mijn ogen nooit op de juiste manier aandrijven. Maar gelukkig zijn het wel over het algemeen brede paardjes dus dan heb je al wat minder het lange benen effect. Maar zo vind ik kleine mensen op een te groot paard ook geen mooi beeld geven.
Word wel jarlours van al jullie prachtige manen. Geloof eigenlijk niet zo in de cowboy magic en ander spul, gebruik nog altijd standaard antiklit spray, en voor het wassen goedkope babyshampoo. Misschien eens wat gaan proberen..

Klasien schreef:Ach, ik ben ook 1.80m, past best
Ik heb op Haflingers leren rijden, tussendoor een fjord gehad, vervolgens Iris haar moeder, een KWPNer erbij en nu Iris. Echt besmet, gaat nooit weer over

Amanda schreef:Ja, ik nu ook
Gaat behoorlijk wat van dat spul doorheen. Maar het werkt goed. Het ziet er nu een stuk mooier uit
Hij heeft enorm dikke manen, maar ze zijn nooit echt op 1 mooie lengte geweest.
Toen ik hem kocht had hij een hanenkam van het schuren en dat is nooit mooi bijgegroeid.
Dus nu maar in 1x geknipt en afwachten maar.

ELpatcho schreef:Wow wat een tempo! Heel wat nieuwe mensen, 'Hoi!'
Lees behoorlijke lange mensen op een haflinger. Vind het altijd jammer voor het oog, vaak klopt het plaatje niet meer. Benen die eronder uit steken kunnen in mijn ogen nooit op de juiste manier aandrijven. Maar gelukkig zijn het wel over het algemeen brede paardjes dus dan heb je al wat minder het lange benen effect. Maar zo vind ik kleine mensen op een te groot paard ook geen mooi beeld geven.
Word wel jarlours van al jullie prachtige manen. Geloof eigenlijk niet zo in de cowboy magic en ander spul, gebruik nog altijd standaard antiklit spray, en voor het wassen goedkope babyshampoo. Misschien eens wat gaan proberen..

.