wauw respect voor je bijlees post en wat een leuke haf heb je zeg!!!
Daihyo
Geplaatst: 03-08-12 22:23
Jemig wat een bijleespost weer! Dat lukt me echt niet op mobiel.
Wat een leuke haf heb je gekocht! Kan alleen maar een succes worden met zo'n naam
SuperLiesje
Geplaatst: 03-08-12 22:25
Dankjulliewel
Ik zag op de vorige pagina nog foto's voorbij komen van Bo met zijn mooie roze dekje Ik hou van barbiehaflingers En hij trekt er ook zo'n heerlijk hoofd bij
En een lekkere buitenrij foto van Amanda met Jim Heerlijk zo in het avondzonnetje
Haha die naam he, dat doet t m Ik moest er wel echt even aan wennen, maar heb nu toch besloten om deze naam gewoon te houden Hij wordt 14 augustus 2,5 dus ben heel benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen
Moeder weet ik zo niet uit mijn hoofd, vader is arend van de halte, en daar weer de vader van is alacher Hij heeft idd een lekkere boevenkop
PeerAppel
Geplaatst: 04-08-12 11:29
Pag. 40 @horsii: Wat leuk op het strand! Ziet er heerlijk uit! @Yvank_: Leuke haf! Dat blauw staat goed. @_Aurora_: Leuk! Ziet er goed uit. @Maaikee43: Awh, wat lief! Mooi zadel en hoofdstel!
Pag. 41 @Linsey_X: Leuke foto's. Op een kwartier afstand? Geluksvogel! @Maaikee43: Leuke dat roze! @Amanda: Wat heerlijk een avondrit! Ziet er leuk uit, zo met een Fjord en een Haflinger. @SuperLiesje: Gefeliciteerd met je aanwinst! Hij is gaaf!
Gister heerlijk gereden op Abby na 2 weken niet gereden te hebben door vakantie.
Linsey_X super gave foto’s zeg , zou ook wel zo dicht op het strand willen wonen! Maaikee43 super mooie haf heb je zeg! en het zetje staat ook erg leuk! Amanda zo lekker zeg! ziet er leuk uit! SuperLiesje wauw gefeliciteerd zeg!, super mooi is die! PeerAppel heerlijk lijkt me dat weer zeg!, ik moet nog 3 weken wachten tot dat ik mijn liefje weer kan zien! @France Marlis Wauw wat een plaatje zeg! onwijs gaaf paard!
ik zit nu onderhand alweer 1,5 week nog maar in Frankrijk en moet nog meer dan 2 weken , en mis mijn lieve paardje al super erg! dus even een leuke foto van mijn liefje! Ik kan echt niet wachten om der weer te zien!
Amanda, lekker buitenritje gemaakt met Jim, lekker hoor! Superliesje: gefeliciteerd met je mooie aanwinst, ga je vast nog veel plezier mee hebben Peerappel, Leuke foto van abby , fijn dat je weer terug ben en met abby kan tutten eline14, dat duurt nog wel ef, maar de dagen vliegen vast om!
Maureen_M
Geplaatst: 04-08-12 15:54
Even mijn bijleespost sinds de laatste keer dat ik geplaatst heb. Heb wel iedereen gezien maar wil wel even op alle leuke haflingers reageren!
pagina 38 @Wendy1987: Wat een leuke haf maar als ik vragen mag, waarom heb je haar zo dik ingepakt met beenbescherming ? Rijd je cross met haar ? @Zazalover: Lieve wieneke met lieve zaza, nogmaals zo ontzettend veel succes met de keuze @Paljaslaura: dat ziet er lekker uit ! je haf heeft mooie manen @Linsey_X: heerlijk zo'n strandrit, je haflinger heeft een erg mooi hoofdstel ! @Maestroox3: mooi hoofdstel alleen jammer dat je hem alleen met mexicaans rijd omdat die niet te houden is. Maar goed dat is mijn mening @Fee: Wat loopt jou haflinger ontzettend leuk, en dat ES dekje heb ik altijd al gewild. Jaloers @ Maaikee43: wat is bo een knapperd, mooie manen ook @Clava: I see you're English, your horse is beautiful Love it when i see pictures of them on the beach @Wieneke: weer mooie zaza, ben zo verliefd op die mooie donkere ogen van der
pagina 39 @xkimmieejj|: leuke haf @Lailaa: walando is erg mooi, dat hoofdstel staat hem geweldig @horsii: heerlijk die strandritten! en mooie laarzen trouwens @Nessie: goldy loopt echt leuk, fijn dat jullie richting het Z gaan ! @xx_Lyzet: leuke haf alleen vind de momentopname niet fijn uitzien, loopt veels te diep @Marlis: lekker crossen ! ziet er heel fijn uit @_Aurora_: hahaha kadans die ziet, lach me rot. Ziet echt lief en grappig uit @Yvank_: erg leuke haf @Linsey_X: heerlijk zo door die waterbak! Haha die foto in de regen @Janine001: leuke foto's je haflinger loopt erg mooi @Fee_: aaahh dat hoofdstel heerlijk! leuke foto's @Yvank_: nogmaals, loopt echt heel leuk @Marlis: weer lekkere strandfoto's leuk dat de honden mee kunnen rennen !
pagina 40 @horsii: iedere keer als ik de foto's van peeps zie op het strand smelt ik, echt leuk voor te zien! @Yvank_: mooie foto van haar hoofdje, de onderste rijfoto had je al eens geplaatst ! @_Aurora_: erg leuke foto's, en die manen zijn zo lang !! jaloers @Maaikee43: super vet dat je zo hoog hebt gesprongen! moet je echt trots op zijn erg leuk dat dekje
pagina 41 @Linsey_X: ohhhh heeerlijk die strandfoto's !! @Maaikee43: Bo ! leuke foto van jullie 2 @Amanda: mooie foto in het ondergaand zonnetje lekker ! @SuperLiesje: aaaaaah wat super leuk !
pagina 42 @PeerAppel: Abby is erg leuk, vooral der manen zijn echt prachtig @Marlis: haha jullie maken me maar jaloers hoor met die leuke strandfoto's ook je laarzen zijn prachtig @Elinee14: leuk die vlechtjes zo @horsii: zwaaien haahha ! leuke foto's
Omdat ik 3 weken niet kan rijden ( ) kan ik helaas geen leuke foto plaatsen. Dus plaats ik maar een andere leuke foto ! Toen Angel nog een klein lief veulentje was hihi
Laatst bijgewerkt door Maureen_M op 04-08-12 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Laurahh
Geplaatst: 04-08-12 16:01
@Maaikee43, wat een lichte haflinger zeg @Amanda, ziet eruit als een gezellig ritje! @Superliesje, wat een leuk dier! Die gaat best wel breed worden denk ik @Peerappel, die manen van Abbey @Marlis, lieve foto's van Peep! @Elinee14, wat een mooie witte manen, zien er zacht uit @Horsii, nog meer foto's van Peep! @M_hartje_M, wat een eigenwijs koppie
Maaikee43 leuke foto van jullie samen Amanda leuke foto zo met twee knappe paardjes SuperLiesje wat een super gave Haflinger! PeerAppel Wat een onwijs leuke haflinger heb jij! Marlis nog zoon leuke strandfoto! En wat heeft ze een leuk hoofdje Elinee14 Leuke haflinger! En nog een fijne vakantie horsii heerlijk zo op het strand M_hartje_M Ahww wat schattig! Laurahh jouw haf kan goed springen!
nog 2 foto's van de cross
Moordrecht
Ermelo
Banyu
Geplaatst: 04-08-12 19:21
Snap jullie commentaar op mijn foto niet echt, snap dat het misschien niet banketstaaf bedoeld is. Maar ze loopt pas vanaf zondag nageeflijk, vroeg haar toen zelf ook niet eens, dit deed ze puur zelf. Wist niet eens dat ze zo liep, maargoed... ben blij met het plaatje!
RoWi
Geplaatst: 04-08-12 19:23
Moderatoropmerking:
Hierbij verzoek ik jullie om ontopic te blijven en de discussie m.b.t. de peesblessure te laten rusten
Ine23
Geplaatst: 04-08-12 19:26
Op die foto loopt ze niet nageeflijk, maar helemaal achter de teugel met de kin op de borst, dit wil je vooral voorkomen Dat plaatje willen wij dus niet zien, wat ook niet slecht bedoeld is
Janine001
Geplaatst: 04-08-12 20:09
Maaikee43, Leuke foto Amanda, Mooie foto, Jim heeft mooi zijn oortjes naar voren! SuperLiesje, Wat een leuke haflinger, alvast gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! PeerAppel, Leuke foto Marlis, Mooi Peeps, wat heeft ze op haar knieën? Elinee14, Leuke foto! horsii, Haha leuke foto's! M_hartje_M, Lieve kleine mini-Angel Laurahh, Zo wat een sprong! Ziet er leuk uit! Linsey_X, Mooie cross foto's!
marlies405
Geplaatst: 04-08-12 20:38
@amanda, wat een topfoto! Heerlijk zo genieten met je knappe Jim! @superliesje, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Wat een knapperd! @peerappel, wat een manen van Abby. @marlis, mooie laarzen zeg! Past goed zo bij elkaar. @laura, super springfoto. Dat doet Floor netjes zeg. Blijft het bij 1 hindernis? Of wil je ook gaan starten? @lindey, gaaf je crossfoto's. Star doet het met plezier geloof ik!
Kanjer z'n pretkoppie
En gezellig een buitenritje maken samen met moeders op de fiets