o mensen wat schrijven jullie snel kan nog genees bij lezen...maar wat een gave foto's ik vandaag ook zonder zadel gereden hihi ja alleen stappen hoor word mij anders te eng onder aan beginnen maar wat durven sommige toch veel ja en dan kan je idd een blauwe bil krijgen als het toch verkeerd gaat
Laatst bijgewerkt door kiddokids op 28-03-12 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt
maar hier onze haf... vriendin had de camera mee.. ze heeft onwijs veel foto's gemaakt gewoon een film idee van (losse) spring foto's.. zo gaaf een sport stand op je camera. eind april ga ik een shoot doen op strand heb er zin in.
yvank@ zag al eerder leuke foto. die laatste is ook leuk zeg.. voor de tweede keer dat king springt en hij het op een gegeven moment uit zich zelf deed, hij vond leuk..
Oh eindelijk eens een haf met een bruinzadel waar ik zolang heb op gewacht! Heb zelf een bruin zadel besteld en was benieuwd hoe die zou staan ! Mooie hafjes komen er ook weer voorbij & die manen!
Leuk! Mijne is ook ergens bruin dacht ik, moet nog eens kijken
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 29-03-12 14:05
Pffft.. shame on me. Ik was altijd zo braaf van de bijleesposten, maar was een paar dagen niet geweest en toen hield ik 't niet meer bij. Ben toen even een tijdje niet meer in het topic verschenen.. Ga het nu weer bijhouden hoor! Doe vanavond een bijleespost van de laatste 5 pagina's ongeveer. Niet alles wat ik gemist heb, dan zit ik wel over de 25 pagina's vrees ik..
Hier nog een foto die ik gisteren heb gemaakt. Een echte MAFlinger van bokker Madeira_
@Maestroox3; Mijn haf heeft ook bruin tuig. Cognac voor de dressuur en chocobruin voor het springen.
Zit mij allemaal eens even niet jaloers te maken met bruin tuig! Ik had een bruin VZH zadel, maar deze lag helaas niet goed... Nu moet ik het doen met een (licht) bruin hoofdstel en een zwart zadel!
Hier nog 2 screens! Heerlijk die zon de afgelopen 2 dagen!