@Brandy0379: Er is nog veeeeel meer roze

@enefde: Aj, ja zal nog wel ff flink stijf worden

@sanowa: JA?! Cool!!! Wanneer zijn ze binnen?? FOTO!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Carolien007 schreef:Ik dacht van de zaterdag, zal zo eens nakijken, dacht van de wedstrijdsport zelf. Meeste zag er erg leuk uit, maar vond één ruiter geen fijn,beeld geven.
asje86 schreef:Carolien007 schreef:Ik dacht van de zaterdag, zal zo eens nakijken, dacht van de wedstrijdsport zelf. Meeste zag er erg leuk uit, maar vond één ruiter geen fijn,beeld geven.
Mag ik hier even opbouwende kritiek over geven?
Denk dat iedereen erg zn best heeft gedaan met cross en niet iedereen kan alles in 1 keer goed. spreek ik iig over mezelf. Misschien beter tegen diegene zelf zeggen zodat ze er van kunnen leren...
_Caitlinnn schreef:Mwa ja ik weet het niet helemaal.
Ben het eens met jou laaste zin ^^, maar als het niet gezegt word leer je er ook niet van.
Er was 1 combinatie (wat volgens mij hier ook op bokt gezegt is), die gewoon niet helemaal vriendelijk reed. Over het geheel niet. Bij alle onderdelen vrij ruw. Dat vind ik wel een verschil met als je bijvoorbeeld een keer trekt in je paard zijn mond of niet goed meekomt op de sprong.
Commentaar vind ik goed, zolang het opbouwend is en redelijk taktvol gebracht word
maar dat is mijn mening