Was helaas niemand die vandaag foto's van Sally kon maken want die heb ik vandaag ipv bitloos, hoofdsteloos getraind , alleen een zadeltje ook geen touw om de nek oid.
Maaar hier wel de 3 jarige
ladynaomi
Geplaatst: 25-07-11 17:44
Zo, na lange afwezigheid ben ik er ook weer eens! Gekke Tara is weer van de partij na een heerlijk buitenritje. Ze doet het zo braaf!
Baasje niet wijs, ik ook niet:
Edit: We kunnen ook serieus zijn
Laatst bijgewerkt door ladynaomi op 25-07-11 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Cindy ziet er nog goed uit. De drie-jarige is ook leuk, al ben ik ook zéér benieuwd naar foto's zonder hoofdstel! Aiden vond ik al leuk als veulen, en zo te zien wordt hij alleen maar leuker! Nepal is gewoon een prachthaf Marlijn staat lekker te genieten van het zonnetje, heerlijk! En dat koppie van Tara spreekt boekdelen, haha, leuke foto!
Klopt idd wbt type haf.. Marena paste ze idd wel maar bij Luna passen ze niet om de kogel.. Gebruik nu ook niks bij haar hoor.. Maar in de toekomst, als ze oud genoeg is, wil ik ook met haar gaan springen. En dan is het wel fijn iets om de benen te hebben.. Dit is Luna, tegen de 1.50 maar wel modern gebouwd..
Ik denk niet dat wij je kunnen helpen... Ik denk dat je verschillende maten van verschillende merken moet uitproberen en er zo achter moet komen welke bij jouw paardje zal passen. Lastig!
Tja ik weet het.. en als ik nou dikke portemonee had moet k maar keer gaan beginnen met kopen en weer ruilen.. maargoed, heb ernog geen haast mee zal toch zeker nog een jaar duren voor ik met haar begin met springen
Ik weet niet of er een ruitersportzaak is bij jou in de buurt? Anders kun je misschien eens proberen te regelen om enkel te passen bijv. Weet niet of ze dat doen, maar anders kan het een dure grap worden inderdaad...
Ik heb het gevraagd en mocht ze gewoon passen hoor... en terug brengen als t niet paste. heb BR cob-maat
Soc op zn best
Nessie
Geplaatst: 25-07-11 20:28
Wolder is van Wallenstein. Laatst dachten ze ookal van Winser-G omdat die ook zo'n mooi klein hoofdje heeft. Lijkt zijn kleine hoofd inderdaad ook wel op