hele strenge jury was met iefke 2 keer 3de en bianca 2 keer 2de met 173 175 en 179 180 de nummer 1 was vriendin van me die had zelfde punten als bianca met een kwpner maar dan met een + er bij
Weten jullie waar je een kleine vliegenkap kan bestellen? Wil een vliegenkap voor Kyra, zodat de vliegen niet op en in haar ogen gaan zitten. Zal ze een maatje S passen?
Trouwens ook erg grappig, er staat een Welshje volgens mij A maar kan ook B zijn en Kyratje is groter dan haar en ook dan de shetlanders haha.
peeps vandaag gelongeerd, ze hebben het heel erg naar hun zin op hun nieuwe stekkie, maar ze heeft nu al een grasbuik peeps. Eigenlijk wouden we der een dag vrij geven maar door grasbuik gelongeerd. Ze vond het maar raar op andere stal longeren maar na paar minuutjes klooien was ze braaf. en ze heeft op me voet gestaan(bovenkant richting enkel) en nu een bult en doet zeer joh. Terror Kyra ging een haf van stal schoppe want die zat aan der kunt haha
Nee land is in stukken verdeeld en eten ze op. Staat ook een ander groepje paarden op dit zelfde gras en dat is nu kaal gegeten, ze eten het gewoon kaal.
vandaag de mail de duer uit gedaan voor de keuring voor kleine fitany gister een erg leuke dag gehad mooie paarden gezien en op de foto gezet ook waren er uilen en valken erg mooi ook op de foto gezet zal ze morgen wel even laten zien als jullie dat leuk vinden??
vandaag ook cijfers terug een 8.2 en een 4.8 dus helemaal blij maar 1 herkansing en ons ondernemersplan en dan hoop ik mijn papiertje op zak te hebben
Oké zal ik ze morgen even plaatsen :d hoop ik ook bij ons ondernemersplan komt echt veel kijken blehg en we hebben nog maar 6 school dagen dus word spannend maar heb nog steeds een goed gevoel
hallo allemaal. Heeft iemand misschien contactgegevens van Tiso@bokt? ZIj heeft bij ons gereserveerd voor de Eper 4daagse, maar heb niet haar complete adres en telefoongegevens, Zou graag de laatse info naar haar toesturen en even overleggen over de aankomstdata. Hoop op een reactie, alvast bedankt
Vanacht tot 2 uur bij angel gezeten. Het leek alsof ze kleine persweeen had.. met ademen allemaal dr buik omhoog trekken en soort van inhouden. Veel mest en haar uier werd maar voller en voller! Ze begon klam te worden en tussen hoor oksels te zweten! Whaaaa werd helemaal gek! Temp was 37.9 dus vond het heeeel apart! Toen rond 1 uur ging ze voor de 2e keer die avond plassen maar deze was echt groot! Echt zo'n mega waterval! Maar angel deed gewoon bizar. Toen ging anneloes even bij haar staart voelen en toen schopte het veulen zeg maar bij de kont! Echt zo raar!
Maargoed ik heb nog geen telefoon gehad dat het is geboren dus ik ga haar zo even buiten zetten !