Jammer genoeg weet ik dat niet, heb de hengst wel kunnen zien. Donkerbruine hengst. Net tegen het zwarte aan.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nienke_17 schreef:@ Hinke: ik heb geen ervaring met de kunststofzadels van thorowgood maar heb wel verhalen gehoord dat de boom van die zadels snel los gingen zitten :s
Freya schreef:Ik meld mij ook aan , hahaha
Jolanda, 32 wintersjong en troste eigenaar van een haflingermerrie van 12 zomers jong, genaamd Donna en jawel nu drachtig van Wirbelstein, uitgerekent rond 14 juni 2009. En helaas beide griffelbeenderen gebroken in het l.a.been. Dus met gevolg dat ze nu aardig aan de maat is en sinds juni niet meer bereden of mee gewerkt wordt.
joopiexx schreef:Bij ons op stal rijden er een aantal bitloos, en die zijn er zeer positief over.
Waarvan eentje met een touwhoofdstel.
Barefoot heb ik inderdaad ook goede verhalen over gehoord, maar of daar nou iemand bij ons op stal mee reed weet ik niet..
Misshaffer schreef:Zo Eerst evve wat bijgelezen. Ten eerste, allemaal welkom uiteraard. Er zitten weer mooie haffers tussen zeg!
Mijn oude verzorghaf had ook 3 veulens gekregen van een arabier, vind het een leuke combi.
Wirbelstein vind ik ook wel een gave hengst. Wil de mijne ook nog ooit es laten dekken.
Hinke schreef:Nienke_17 schreef:@ Hinke: ik heb geen ervaring met de kunststofzadels van thorowgood maar heb wel verhalen gehoord dat de boom van die zadels snel los gingen zitten :s
OohafoO schreef:Ziet er leuk uit die wandeling.
Ik ben net terug van haf. Heb heerlijk gesprongen met hem. Bijrijdster belde gister dat hij stijf liep. Ging met lood in mijn schoenen erheen bang om te zien wat er was. Maar hij liep helemaal superNiks aan de hand dus.
Meryl schreef:OohafoO schreef:Ziet er leuk uit die wandeling.
Ik ben net terug van haf. Heb heerlijk gesprongen met hem. Bijrijdster belde gister dat hij stijf liep. Ging met lood in mijn schoenen erheen bang om te zien wat er was. Maar hij liep helemaal superNiks aan de hand dus.
Lukt dat een beetje, springen met een haf? Welke hoogte?
Tja ik heb geen ervaing met springen met een Haf... Uberhaupt nog niet met rijden op een Haf maar heb al wel gezien dat ze een aardig stukje kunnen dressuren.