Cassia schreef:Sorry ben nogal druk vanavond
Ga toch leren joh!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cassia schreef:Sorry ben nogal druk vanavond
sunnyboy04 schreef:Cassia schreef:Sorry ben nogal druk vanavond
Ga toch leren joh!
kyrtjj schreef:Succes Dorien!!! Ik ben beetje boos... op mn zus..
kyrtjj schreef:Succes Dorien!!! Ik ben beetje boos... op mn zus..
sunnyboy04 schreef:kyrtjj schreef:Succes Dorien!!! Ik ben beetje boos... op mn zus..
Meiske, wat is dr gebeurd?
dlientjuh schreef:morgen komt pirates of the carabean 2 uit!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en morgenavond springwedstrijd!
lotteluvah schreef:
kyrtjj schreef:Nja.. Zij rijd alleen maar buiten op Hektor, en noooit in de bak, en ik wordvoorrotgescholden als ik het in me hoofd haal omte vragen of k op Hektor mag rijden, heb ik het eindelijk voor mekaar gekregen dat het mocht, nou ikdus rijden, hij heletijd keihard, en niet willen buigen , niet rechtdoor, niet de hoeken door, hij kan dus hélemaal niks meer... Alleen maar omdat hij het zogenaamd niet leuk vind om in de bak te rijden, en dat zij daarom dus nooit in de bak rijd... Ze kan ook gewoon zeggen dat ze het zelf niet leuk vind..
dlientjuh schreef:of is het omdat je zus niet durft ofzo![]()
dat heb ik altijd met de mijne
sunnyboy04 schreef:kyrtjj schreef:Nja.. Zij rijd alleen maar buiten op Hektor, en noooit in de bak, en ik wordvoorrotgescholden als ik het in me hoofd haal omte vragen of k op Hektor mag rijden, heb ik het eindelijk voor mekaar gekregen dat het mocht, nou ikdus rijden, hij heletijd keihard, en niet willen buigen , niet rechtdoor, niet de hoeken door, hij kan dus hélemaal niks meer... Alleen maar omdat hij het zogenaamd niet leuk vind om in de bak te rijden, en dat zij daarom dus nooit in de bak rijd... Ze kan ook gewoon zeggen dat ze het zelf niet leuk vind..
Ach,dat is idd vervelend.
Volgs mij leeft je zus een beetje onder hektor ipv anders om snap je?
sunnyboy04 schreef:dlientjuh schreef:of is het omdat je zus niet durft ofzo![]()
dat heb ik altijd met de mijne
dat bedoel ik. dat hektor een beetje de baas is over je zus.
dlientjuh schreef:dat komt door mij ik stink!![]()