Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Beetje zelfde verhaal als Skippy, amper sloten hier. Eigenlijk... ja eigenlijk geen. Alle sloten staan kurkdroog hier, en dat is al zo zolang ik de sloten ken 
Ik maar zorgen dat alles in orde is en alle materiaal aanwezig is, en dan moet hij blijkbaar nog plots spullen hebben waar hij even nog een week achter gaat staan zoeken... Nou bedankt voor de support, maar Lana's ademhaling wordt met het stof slechter met de dag op dat rothooi en ik heb overigens geen hooi meer omdat ik niets besteld heb omdát we toch gingen verhuizen en het dan niet zomaar mee konden nemen. Én het is feestdag vandaag, dus alles dicht.
Je Tekna zadel is heel mooi! Heb ik ook al naar gekeken. Wat gaaf dat jij gewoon zonder hoofdstel op buitenrit gaat!

_Tristan schreef:Bedankt allemaal!
Net het verlossende telefoontje: Tristan heeft geen droes
Hij begint ook al erg op te knappen, geen koorts meer en hij eet weer als een os. Zo ken ik hem
Wat een enorme opluchting dit..
Klinkt wel echt heftig, opeens ploef je paard in het midden van de straat. Maar echt, schapen? Kruiwagens? Heb jij een stadspaard ofzo?

Niet gemaakt voor dat contact. En ik had ergens wel een mooi hoofdstel verwacht, maar ik ben toch wel een beeeetje verliefd

In sommige dingen vind ik haar inderdaad ook nog wel jong maar dat kan ook wel een beetje opvoeding zijn. Dat happen doet Rox ook ja, ze doet echt niet bijten maar alles in die mond, zweepjes, touwen, borstels, ritsen of touwtjes op je jas, gewoon alles binnen bereik. Nieuwe mensen worden ook vaak begroet door een stel lippen in het gezicht, je moet ervan houden maar ik vind het lief.
zal straks even wat foto’s delen, maar eerst even op jullie reageren.
koekoek!!

Gaaf!
Gisteren was ons tweejarig jubileum. 2 mei 2017 kwam Doortje bij mij wonen. Gisteren de proef op de som genomen met de eenvoudige wissels: hoe scherp zitten ze er in? Nou, SCHERP dus! Ik had 2 staanders op ongeveer 6 meter van elkaar staan. En daaromheen ging ik achtjes met haar rijden (na een hele goede warming-up!) en tussen de staanders de eenvoudige wissel. Dus stap-galop, galop-stap, ombuigen, stap-galop. En die überstoere pony van mij... DOET HET GEWOON
Dat betekent voltes van 6 meter doorsnee in galop, terug naar stap en gelijk weer weg in galop
Stal_Fiore schreef:Gaaf Skippy! Dat moet een heerlijk gevoel zijn!
)
, de paarden eten bizar weinig en zelfs water drinkt april eigenlijk alleen als ik ernaast sta, en dan ook meteen suuuuper veel dus daar ben ik niet gerust op. Hopelijk gaan de snel weg. Ik heb ze vandaag een klein stukje gras gegeven, daar is ze wel heel blij mee volgens mij hahah.
Maar goed, zodra hij iets ziet wat hij eng vindt en ervan gaat 'snurken', MOET hij erheen van mij. En vaak vindt hij het daarna gewoon prima. Als er iets groots qua verkeer aankomt draai ik hem vaak er naar toe, zodat hij het goed kan zien en het niet onverwachts komt. Misschien werkt het bij de schapen gaan kijken ook wel goed? Dat ze even ziet dat het niet eng is?