Leuk wahida in de maak, wel onduidelijk maar toch erg leuk. Peeps zit nu op 31 dagen dracht en laat der over 8 weken waarschijnlijk nog een keer scannen. Veel doen het op 6 weken, maar de da zij tegen mij je kan nog een drie maanden scan doenom te kijken of het er nog zit en het er goed uit ziet. dus ben beetje in dubio, haha!
Madeira: Omdat ik mijn stageopdrachten niet echt op tijd af heb. Heb nog tot 22 juni stage maar mijn stagebegeleider gaat op vakantie dus mag ze niet meer inleveren voor een beoordeling daardoor en ze vind dat ik het niet goed doe dus. En onvoldoende vor stage is een heel jaar overdoen:(
Zo ik heb de eerste dat van de wandel4daagste er weer op zitten.. Pff was echt mega druk vandaag op ons kruispunt!! (ben verkeersregelaar) maar was weer super gezellig!
Mooie tatoo Jolanda!! Van hubbie is ook erg mooi!
He balen van Amor.. echt BELACHELIJK dat ie niet op de padock mag
Welkom Alet!! Ik heb leren rijden op ijsjes heb er ook nog steeds een zwak voor Leuke paardjes
Lisa kortsluiting mmm hoop dat het goed gaat..
Haha nu snap ik je foto's op hyves ook Jolanda!! Ik zag ze en dacht ownee Wahida gedekt in de opfok! maar het was ze zelf
Uhh verder weet ik niet meer...
Nathalie83
Geplaatst: 31-05-10 22:41
Jolanda, hier tussen zetten
Code
[i][/i]
Ow nee wacht sorry ben in de bonen.. das schuine tekst..
Laatst bijgewerkt door Nathalie83 op 31-05-10 22:44, in het totaal 2 keer bewerkt
Candace
Geplaatst: 31-05-10 22:42
@ Amor: Jeetje wat balen van de terugval zeg, veel sterkte. @ Alet: Welkom @ Freya wat een leuke filmpjes van Wahida.
Ik ben eventjes iets minder blij. Moet nog zo veel doen voor school en ben als de dood dat ik weer niet over ga terwijl dat nergens op slaat, dat weet ik ook wel. Ik moet gewoon nog zo veel doen... Pfff....
Psies idd ik schok al! dacht dat er iets mis was gegaan in de opfok ofzo..
jSophiaF
Geplaatst: 31-05-10 22:46
gelukkig niet, anders had ze nu al thuis gestaan en had ik het echt weg laten spuiten, dan krijg je kind voed kind op, nee daar is ze nog te jong voor, ze is nog geen jaar
gelijk even uitgeprobeerd, hahaha kijken of het werkt. Hij doet het ....
ik ben kei kapot. barstende koppijn. ik hoop dat ik wat kan slapen want moet morgen (straks tis al 0.22) werken. zou wel compleet niks waard zijn.
Liiisaaa
Geplaatst: 01-06-10 07:55
Leuk Nathalie zo'n avond4daagse! Zit erover te denken ook met Nibbit mee te doen hier in de buurt doen ze dat, over allerlei ruiterpaden 25 kilometer per dag!
Balen Candace, succes met school
Hmm amormylo word eerst zelf maar wat beter, van werken word je denk ik niet veel beter
Moest jullie even deze foto laten zien, Nibbit en zijn dochter Kay
Wat een schattige foto ... Lisa, alleen heeft Kay denk ik zo iets van, HELP wat moet die grote man van mij ???
wil iedereen er op letten om niet al te hard te gaan, nog 90 pagina's en alles is in volle maak voor de nieuwe opening, andres zitten we straks echt zonder topic
Jullie gaan zo snel Ik dacht, ik hou me in hahahaha :p Gister heerlijk gereden.. op Joop 'N groot, lomp, sullig beesie! zonder zadel xD (hij heeft schuurplekken op z'n schoft) Zal morgen ofzo ff foto's plaatsen.. hihi