Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lieske_ schreef:Heey
oo ik kom net terug van m'n haf
Ze was heel rustig en aan het begin liep ze heerlijk aan de teugelen op het laatst begon ze steeds achter elkaar te steigeren
5 keer achter elkaar ofzo... weer later deed ze het weer, en een partij hoog. Heeft ze anders nooit zomaar gedaan
SmeeJ schreef:NOOO OOONEEE IS GETTING AWAY WHAT I FEEL FOR YOOOOOOOOOOOOOUUU
biancailona schreef:eej kyr kom je ook naar de meeting?
Kyrseltje schreef:biancailona schreef:eej kyr kom je ook naar de meeting?
denk niet dat ik de mogelijkheid heb daar te komen.
xLariss schreef:Ik zoek iemand die binnenkort rij foto's kan maken. Maar dr is niet echt iemand
SmeeJ schreef:WHWHHAHAH.
Ik wou mijn berichtje editten, maar ik kon de versturen knop niet vinden
Babsie_Flash schreef:Nu heeft Flash dus een 300 grams deken op stal op, als het echt gaat vriezen mag ik er dan nog wel een 2e bij op doen
Babsie_Flash schreef:JAAA??dus het kan wel? Dat vermoed ik tenminste.. omdat Flash met goed weer (warm) goed loopt en met deze kou beroerd...
knabbelgirl schreef:Babsie_Flash schreef:Nu heeft Flash dus een 300 grams deken op stal op, als het echt gaat vriezen mag ik er dan nog wel een 2e bij op doen
kate heeft zoeizo 500(een 300 en een 200 staldeken) maar die is geschoren en staat buiten en krijgt met dat weer van de afgelopen paar dagen er een zweetdeken onder
biancailona schreef:Kyrseltje schreef:
denk niet dat ik de mogelijkheid heb daar te komen.
misschien carpoolen met iemand?
Jotee schreef:Babsie_Flash schreef:overal wel... ik heb laatst zo'n HH halster gekocht:
die roze
Woow! Die's gaaf! Waar heb je die weg?
Jotee schreef:Ik heb alweer 2 weken ofzo geen les gehad. Vakantie. Maandag weer als het mee zit! Heb er niet zo'n zin in als Noran sinds 2e kerstdag niet meer is gereden, ik zie het feest al hangen!
xLariss schreef:Dress begrijp ik dus uit dat verhaal?
of ga je ook springen?
Ik heb binnenkort verkleed springen, ik rij alleen maar onderling. Durf het niet aan te gaan om oficieel te startem
HAFxGEK schreef:HOOOOOOOOOOOOOOOOII
ik ben weer t'rug uit Zwolleee!!!!Dus Annee, ik neem het weer over van je, heel erg bedankt iniedergeval
:D
't was zooo super leukheb gisteren voor 't eerst rooie wodka en malibu op,
en 2 jongens wouden met me zoenen..
Kyrseltje schreef:Hektor heeft ook 300&200 op. Staat opzich wel veel buiten. Maar zijn vacht is weer dikDus begin te twijfelen of ik d'r weer een scheermachine overheen laat gaan.
xLariss schreef:De enigste bij mij in de buurt is Tjel, en die heeft geen auto?