pizza

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hilde_q schreef:moon
pizza
xLariss schreef:Heb jij ook een ongeluk gehad waar bij je verlamd was?
Sorry, maar dan kies ik toch liever voor mijn eigen veiligheid dan dat pallie zo gek kan doen.
TjelleBieb schreef:xLariss schreef:Heb jij ook een ongeluk gehad waar bij je verlamd was?
Sorry, maar dan kies ik toch liever voor mijn eigen veiligheid dan dat pallie zo gek kan doen.
Wij hebben hier genoeg verhalen gehoord van Suus, dat ter herringering.
En tuurlijk moet je voor je eigen veiligheid denken, maar straks moet jij een martingaal, slof, pelham, bijzetteugels etc.etc.etc.
gaan gebruiken, omdat ze op een gegeven moment toch wel weer door die mexicaanse neusriem komt.
Dus je kan het beter OPLOSSEN met oeveningen en vriendelijke hand, gewoon 100x opnieuw proberen al lukt het niet, dan dat je het probleem alleen maar vergroot, en je er straks helemaal niet meer op kan rijden.
Zo, yeah Tjelsie is weer back.
Hilde_q schreef:Tjels
TjelleBieb schreef:Hilde_q schreef:Tjels
Droplullolientje!
Hilde_q schreef:ik zeg eerlijk dat ik nienke af en toe met slof rj (ook al is de laatste keer meer dan een jaar geleden,) maar dat was alleen in de overgang winter/ lente en herfst/winter.
En waarschijnlijk als ik er over 2 weken weer op ga zitten ( na 8 weken beide niet gereden te hebben) doe ik er een longeerlijjn o.i.d aan
Monica_86 schreef:MENdat beest van mij krijgt GIGA manen
haalde vlechten eruit, nou die dingen groeien als gekken, mja heb nu eindelijk iets gevonden waar ze dan ook echt van groeiengelijk ff weer erin gesmeerd en dan gaan ze vanaaf weer in vlechten
Monica_86 schreef:MENdat beest van mij krijgt GIGA manen
haalde vlechten eruit, nou die dingen groeien als gekken, mja heb nu eindelijk iets gevonden waar ze dan ook echt van groeiengelijk ff weer erin gesmeerd en dan gaan ze vanaaf weer in vlechten
TjelleBieb schreef:WHAHAHA Moon gelooft in wonderspul!