Monica_86 schreef:vast wel![]()
Jaren geleden haalde je je rijbewijs B,E tegelijk. Mag ie ook met aanhanger rijden? dan heb ie B, E
Oow oke.. Dan ga ik eens kijken hoeveel een trailer huren kost. Weet jij dat toevallig?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:vast wel![]()
Jaren geleden haalde je je rijbewijs B,E tegelijk. Mag ie ook met aanhanger rijden? dan heb ie B, E
Kyrseltje schreef:Monica_86 schreef:vast wel![]()
Oow oke.. Dan ga ik eens kijken hoeveel een trailer huren kost. Weet jij dat toevallig?
Kyrseltje schreef:Oke, ga ik dat even doen, en dan peerik hem.
TjelleBieb schreef:Had Vietje an de tel.
En ik moest zeggen dat ze morgen weer in't topic kwam.
Ik ga er nu ook vandoor.Cya'all tumurruw.
Lous schreef:He suus beetje late reactie over dat topic van het zadel wat je wilde kopen, maar wilde niet alles weer helemaal lezen hier (sorry)
Maarre als ik jou was zou ik geen pfif nemen. Ik heb hier toen een topic van een meisje op bokt gelezen die een dressuurzadel van dat merk had en na een paar weken was het het leer verkleurd. De verf was er dus afgesleten.
suusiejj schreef:moon check dan:
http://img168.imageshack.us/my.php?imag ... rrrzm2.jpg
Tjow he![]()
raar wíjf dat,vond dr al raar, nu helemaal
Monica_86 schreef:Ben vandaag thuisgebleven, verrot geslapen en al sinds gister knallende koppijn
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:Ben vandaag thuisgebleven, verrot geslapen en al sinds gister knallende koppijnbeterschap moon
Monica_86 schreef:mooie foto suus
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:mooie foto suus
haha ja hejouwe ook maar die kende ik al
met zn sexi staart
![]()
die shet bij ons heeft ook zon mooie staartgewoon zoooooo dik echt heel dik, ben er jarloers op, zou eens een foto maken
echt een kwijlstaart
Monica_86 schreef:die van amber wordt ook minder hoor, schuren
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:die van amber wordt ook minder hoor, schuren
ah das poedersuiker zeg, je hebt daar van die middeltjes voor he, en de shampoo moet je vet goed uitspoelen