[HK] Haflingerklets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hiphopje

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 22:08

vanavond voor het eerst een ongehoorzame Lizzy meegemaakt met rijden. Dochterlief wilde een keer als eerste erop met de les. Stappen ging netjes, toen aandraven en ik zag haar al een paar keer met haar hoofd draaien en opeens kwam me er toch een bokpartij. Dochterlief schrok behoorlijk maar bleef gelukkig goed in het zadel zitten. Ze was behoorlijk geschrokken, dus ging ik er maar op. Ik heb haar flink laten werken, ze probeerde nog wel een paar keer te bokken maar ik heb iets meer gewicht in te brengen. Lizzy was zeiknat van het zweet. Op het einde van de les vroeg de instructrice of dochterlief er niet weer op wilde, en gelukkig stapte zonder aarzelen weer op en heeft gewoon netjes gereden alsof er niets gebeurd was. Netjes gedraaf en gegalopeert, ik ben supertrots op haar!
Nou, Lizzy zal morgen wel spierpijn hebben, maar dat is dan mooi haar eigen schuld. Tssssssss rare haflinger, een beetje lopen bokken, foei foei. Ben benieuwd hoe ze morgenvroeg is met rijden.
Na het rijden lieten we haar lekker los in de bak zodat ze kon gaan rollen, nou, ze ging meteen rollen en daarna heeft ze nog zeker 10 minuten door de bak gesjeest, hahahaah ze was blijkbaar nog niet moe genoeg.
Paard van mijn instructrice had ook al last van lentekriebels, is trouwens ook een haflinger. Is dit besmettelijk ofzo?????

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 23:36

Tsjah hiphopje het blijft een haflinger he ;)

Mn moeder heeft vandaag een heuse haflinger gekocht!! De vader is Alabaster, zegt iemand dat iets?

Ze was al langer op zoek naar een betrouwbaar paard, maar dat ze met een haflinger thuis komen had ik niet verwacht :D Binnenkort maar weer eens naar huis toe, ben sinds de kerst ofzo al niet meer thuis geweest :o Kan ik meteen ff hun haflinger uitproberen!!

Nu moet ik weer verder leren voor mn tentamen.. Ken nog lang niet alles, dat wordt wss weer een nachtje doorhalen :Z

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 00:07

Speciaal voor de F.R.I.E.N.D.S fans onder ons

Ik kwam echt niet meer bij _O- :')

Vet Hinke!! Daar willen we natuurlijk foto's van zien !! Enne leerse.. Misschien helpt me filmpje om ff te ontspannen tussen het leren door ;)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 08:01

jij hebt altijd van dat soort filmpjes :P ik ga hem later kijken... ik heb nu geen tijd :p ik ga naar school!!! Toedels!!!

DivaMiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 08:14

Hee dat is zeker die 5 jarige merrie van marktplaats! Ik ken de eigenaar van Alabaster van het haflingerforum. Hij heeft een aantal jaar gedekt maar hij is nu geruind. Ik weet zeker dat de eigenaar het hardstikke leuk zou vinden als je hem eens zou mailen ofzo. Op het haflingerforum heet hij Koen. ;)

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 08:19

Peelie: Ik heb helaas 1 bewogen foto van de gehele Esprit.. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 11:31

vndaag gaat dr een andere vriendin weer op armani :')
heb wel contact nu met n meisje die interesse heeft!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 11:32

Peelie schreef:
geen idee... niet deze zaterdag maar de zaterdag er op als mijn ouders dat ok vinden...

das de 18e..kan ik niet :( heb ik haflingerwedstrijd in utrecht!! kom je daar kijken :D

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 14:32

Goeie middag :wave:

Waait het bij jullie ook zo hard.. Jonge jonge niet normaal.. kom me lesgeefster niet eens verstaan (jaja ze komt nog steeds :) ) De deur van de schuur klapte ook met een enorme knal dicht.. Gelukkig geeft Levera daar niet zoveel om..

Ik heb me eerste verjaardags kadotje al gekregen :D ben er echt vet blij mee!! wou hem al vet lang hebben :+ en staat nog goed ook :P

Afbeelding Afbeelding

Bij Nora nog steeds niet veel bijzonders.. Veulen is wel verder naar achter komen te liggen en is erg druk in de buik.. Noortje is zelf ook wat onrustig.. met d'r achterbeen naar haar buik 'schoppen' en met d'r staart zwiepen.. Af en toe kijkt ze ook naar haar buik.. Maar onder haar staart en uier te zien, duurt het nog wel ff..

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 14:33

is raar weer vandaag vanmorgen scheen de zon nog en vanmiddag regen en veel wind

leuk halster;)
wie gaat er hier nog na tentenkamp

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 14:36

Tentenkamp??

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 14:36

me les gisteren ging vet goed
er was voor mij net crose training geweest maar dat maakt bianca allen maal niet uit
en wat een rot weer....

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 14:37

Nathalie83 schreef:
Tentenkamp??

ja in rotterdam bij hyporama
veel aanbiedingen;)

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 14:38

naomimak schreef:
me les gisteren ging vet goed
er was voor mij net crose training geweest maar dat maakt bianca allen maal niet uit
en wat een rot weer....

fijn dat je les goed ging;)

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 14:41

echt wel :p
ze was echt super :P
op naar de wedstrijden

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 14:42

monique22 schreef:
Nathalie83 schreef:
Tentenkamp??

veel aanbiedingen;)

Das beetje erg ver weg voor mij.. ga niet heen dus :+

Super dat je les goed ging!!

Levera was wat zwaar vandaag maar ze liep netjes en heeft maar 1x gebokt := :+

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 14:43

waneer wil je op wedstrijd gaan dan met haar?

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 14:44

veel aanbiedingen;)[/quote]
Das beetje erg ver weg voor mij.. ga niet heen dus :+

Super dat je les goed ging!!

Levera was wat zwaar vandaag maar ze liep netjes en heeft maar 1x gebokt := :+[/quote]

ja idd voor jou is dat erg ver ik twijfel nog of ik zou gaan kom altijd met meer thuis ;)

na mooi toch en tja 1 keer bokken tja je moet wel actief blijven natuurlijk;) ze schudde je gewoon ff wakker

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 14:49

Levera bokt juist als ze zij actief moet doen :+ Vooral als ik tempowisselingen rij.. halverwege de volte, tijdens het wijken.. Levera is liever lui dan moe.. ze was altijd kinderpaardje dus hoefde nooit echt wat.. dus als ze nu ietst 'moet' gooit ze de kont in de lucht := maar ik vind dat juist wel leuk ;)
maar zoals k zei, vandaag maar 1 klein bokje tijdens versnellen :P

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 14:50

haha ja nu moet ze natuurlijk werken haha doet bianca ook wel hoor als ze echt moet werken wil ze ook wel eens en klein bokje geven

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:06

Goedemiddag!

Kom net van school, heb tentamens gehad en het ging SUPER!!! Daarna nog even naar de vodafone winkel geweest, omdat mijn mobiel kapot is, maar als ie niet onder de garantie valt betaal je zo 100 euro om dat kreng te repareren, dus dan koop ik liever een nieuwe! Ga zometeen werken, en daarna nog even naar mijn paard toe!

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:11

ja vaak is maken duurder dan nieuwe kopen ligt natuurlijk wel aan wat voor telefoon je heb

heb gisteren net en nieuwe gehaalt;)

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:13

Heb een samsung E 250, en het scherm werd de hele tijd helemaal wit, echt heel gek..... Maar dat schijnen Samsung kuren te zijn.....

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:14

ja mijn vriend had de samsung u600 en bij hem het beeld verot ook zo had je beeld zo niet

ik heb nu die nieuwe de samsung ultra thouch ofzo iets haha heb zelf nooit problemen gehad met samsung en heb er al zat gehad

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 15:44

@nathalie: ik ga ff je filmpje bekijken ;)

DivaMiep schreef:
Hee dat is zeker die 5 jarige merrie van marktplaats! Ik ken de eigenaar van Alabaster van het haflingerforum. Hij heeft een aantal jaar gedekt maar hij is nu geruind. Ik weet zeker dat de eigenaar het hardstikke leuk zou vinden als je hem eens zou mailen ofzo. Op het haflingerforum heet hij Koen. ;)

Dat is dan wss idd dezelfde merrie :D Koen is de eigenaar van alabaster? Ik kan hem idd wel eens mailen dan. Maar ik zit (nog) niet op het haflingerforum, daar moet je voor betalen toch?
Ken je de merrie zelf ook?

Er stond bij dat het een 200 % betrouwbare haflinger was, en dat is precies wat ze zoeken ;) Ik ben benieuwd, ze halen hem vrijdag op, misschien kan ik volgende week ff komen kijken.