Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Binnenkort maar weer eens naar huis toe, ben sinds de kerst ofzo al niet meer thuis geweest
Kan ik meteen ff hun haflinger uitproberen!!
ik ga hem later kijken... ik heb nu geen tijd :p ik ga naar school!!! Toedels!!!

) De deur van de schuur klapte ook met een enorme knal dicht.. Gelukkig geeft Levera daar niet zoveel om..
ben er echt vet blij mee!! wou hem al vet lang hebben
en staat nog goed ook 

[/quote]
Vooral als ik tempowisselingen rij.. halverwege de volte, tijdens het wijken.. Levera is liever lui dan moe.. ze was altijd kinderpaardje dus hoefde nooit echt wat.. dus als ze nu ietst 'moet' gooit ze de kont in de lucht
maar ik vind dat juist wel leuk 

DivaMiep schreef:Hee dat is zeker die 5 jarige merrie van marktplaats! Ik ken de eigenaar van Alabaster van het haflingerforum. Hij heeft een aantal jaar gedekt maar hij is nu geruind. Ik weet zeker dat de eigenaar het hardstikke leuk zou vinden als je hem eens zou mailen ofzo. Op het haflingerforum heet hij Koen.
Koen is de eigenaar van alabaster? Ik kan hem idd wel eens mailen dan. Maar ik zit (nog) niet op het haflingerforum, daar moet je voor betalen toch?
Ik ben benieuwd, ze halen hem vrijdag op, misschien kan ik volgende week ff komen kijken.