Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Judibo schreef:Hahha, nou, lees over rijbroeken, kan ik op het moment even helemaal NIET meer over meepratenJa, heb zo'n elegante oude, met een stuk eleastiek voorin gemaakt
knabbelgirl schreef:ik ben ff beneden
Babsie_Flash schreef:We hebben eerst feest bij Viet in voorjaarsvakantie
zit ze alleen thuisik zorg voor de Berenburg!!!
mieske schreef:Babsie_Flash schreef:We hebben eerst feest bij Viet in voorjaarsvakantie
Ik drink geen alcohol
mieske schreef:Babsie_Flash schreef:We hebben eerst feest bij Viet in voorjaarsvakantie
Ik drink geen alcohol
lotteluvah schreef:Jajaja
knabbelgirl schreef:
mieske schreef:lotteluvah schreef:Jajaja
Serieus
knabbelgirl schreef:Babsie_Flash schreef:ja maar ga ik niet stoken als ik de naam zeg? Nee hget is geen haf die Z heeft gelopen, maar een pony op de manege daar...
Nu snap ik er helemaal niets meer vanCitaat:Bij ons op de club ook hoor. Pony heeft z2 gelopen en zowel moeder als kind rijden er op maar ze kunnen naar mijn mening niet echt goed rijden... Maar ze winnen wel met vlag er wimpel van de rest. Maar ik achtervolg ze! De volgende keer win ik
Laatste keer zei hadden een antal punten van ik dacht 185 (sportpony z2) ofzo en ik 182 (haflinger)
Maar bekijk het zo op een gegeven moment MOETEN zo over naar de l1 omdat ze te veel winst hebben...Citaat:ik heb zelf ook op de pony in kwestie gereden... ik haalde zo alle z oeveningen er uit..
Ik denk dat iedereen nu wel weet wie het is
edit: ff hele stuk erin gezet
mieske schreef:Ikke nog niet weten wie ?
lotteluvah schreef:mieske schreef:Ikke nog niet weten wie ?
Gal
mieske schreef:Gal ? Edward Gal ?
lotteluvah schreef:
Judith, tijd voor een nieuwe broek?