Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:Had ik btw al vertelt van die gozer die zich hier in 't bos had opgehangen aan een boom?
En dat een paar klasgenootjes van me broertje hem hangend hadden gevonden.
Poor boy.
Naomi_Haffie schreef:mé hele pc flipte ermee ,, dat had ik van de week ook een keer
TjelleBieb schreef:TjelleBieb schreef:Had ik btw al vertelt van die gozer die zich hier in 't bos had opgehangen aan een boom?
En dat een paar klasgenootjes van me broertje hem hangend hadden gevonden.
Poor boy.
Terwijl een vriend van hem, zichzelf een paar jaar gelede ook aan de boom had gehangen.. in HETZELFDE bos.
Dat hier in het midden van HHW staat.
Nergens in de krant of nieuws, is om geen mensen bang te maken denk..
Naomi_Haffie schreef:z'n meisje hier in de buurt heeft zichzelf ook opgehangen.. in het trapgat aan d'r sjaal .. ze reed op paard en ze stijldanste ook.
Monica_86 schreef:zelfmoord wordt nooit gemeld
TjelleBieb schreef:Monica_86 schreef:zelfmoord wordt nooit gemeld
Wel.
Paar jaar gelede heeft het neefje van mijn beste vriendin (Peter Floris) zichzelf voor de trein gegooit (waar ik bijna altijd overheen rijd).
Stond ook in de kranten en op internet enzo.
Naomi_Haffie schreef:jaa , maar .. hoe haal je t in je hoofd om dat te doen ? , ook al heb je problemen.. maar toch..
Naomi_Haffie schreef:ach, ik zou t nooit doen, je doet er zoveel mensen pijn en verdriet mee,
Monica_86 schreef:Ik begrijp het ook niet naoom... ik vind het ook niet eerlijk van zo'n persoon. Maar aan de andere kant (in extreme gevallen) begrijp ik die peroon juist weer wel...
Blijft een onderwerp die heel dubbel is