Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:suusiejj schreef:zo dat was me een dag![]()
maar ik beloof dat ik hier morgen weer ben..
2 goeie drukke dagen gehad dus echt geen tijd om even te bokken..
vandaag films , mac, asra, nouschka @ dierenarts bla bla
gisteren hele dag Rally en toen asra en films..
sorry
alles goed hier?
zie dat kyrr , viet, tjel en amber al slape ?
Ben al wakker!
Heb vandaag 3 tentamens!
janice schreef:
suusiejj schreef:janice schreef:
nicky heeft het zelfde halster als asra.. die bij zn babyblauwe setje hoort
mooie deken joh![]()
Vandaag word het weer een drukke dag voor mijdat zuigt
janice schreef:Heb alleen het halster, die al bijna aan het onbinden is hihi![]()
En wat moet je allemaal doen dan?
janice schreef:Jeetje meid wat vervelend, suc-6....hoop dat het goed komt met Nouschka.
janice schreef:Ja heel vervelend, nou hoop dat het snel weg is en er dan geen 1 meer terug komt.
janice schreef:Zo jeetje dat is vervelend, dan mag Nouschka zeker niets gebeuren. Heb na het overleiden van mijn hondje ook flink moeten zeuren hoor voor een beagle erbijheb hem ook zelf betaald.
Zat ff je profiel te lezen, mooie mannetje hoor je Haf, echt een knappe vent
janice schreef:Ga ff het een en ander doen, kijk straks wel hoeveel pagina's erbij zijn gekomen
suusiejj schreef:janice schreef:Zo jeetje dat is vervelend, dan mag Nouschka zeker niets gebeuren. Heb na het overleiden van mijn hondje ook flink moeten zeuren hoor voor een beagle erbijheb hem ook zelf betaald.
Zat ff je profiel te lezen, mooie mannetje hoor je Haf, echt een knappe vent
jaah ik keek net ook naar jou profiel ik dacht eerst je bent zo'n penny (schaam)
maar je bent in de 20 hahaha
mooie haf heb je !! vind dr echt super en wanneer je je setjes op foto hebt ga ik zeker weer kijken![]()
maar zie geen rijfoto's? of heeft ze een blessure of heb ik er overheen gelezen ?
janice schreef:suusiejj schreef:
jaah ik keek net ook naar jou profiel ik dacht eerst je bent zo'n penny (schaam)
maar je bent in de 20 hahaha
mooie haf heb je !! vind dr echt super en wanneer je je setjes op foto hebt ga ik zeker weer kijken![]()
maar zie geen rijfoto's? of heeft ze een blessure of heb ik er overheen gelezen ?
Penny ik? haha nee, hoor. Nee rijfoto's gaat zo moeilijk he als je alleen bent, heb het wel al een paar keer geprobeerd met mijn verzorgster maar steeds s'avonds en dan worden ze zo donker dat is niet mooi.