Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLeoniee schreef:Orange schreef:Hoi allemaal,
Ik zie net pas dat er een hele haflinger pagina in bokt is. Ik heb sinds een klein jaartje een haffie in training staan. Hiervoor geen ervaring met haflingers maar wat een power en energie.
[ [url=m/3aiSJA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ahh Lemon
Laurahh schreef:Hoe gaat het hier bij iedereen?
Wij zijn ondertussen 2 keer gestart in de L1 en zijn 4 winstpunten rijker. Het zijn nog net aan winstpuntjes en ik moet er flink aan rijden in de proeven, dus lekker verder trainen zodat het soepeler wordt. Ze heeft wel weinig conditie met dressuur, terwijl ze een bosrit van 2u makkelijk doet. Iemand een idee hoe ik dat verbeter? Na een half uur wordt ze minder aan het been en sterker van voren.
[ [url=m/DP16uT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/moEzER.jpg]Afbeelding[/url] ]
Orange schreef:Martine_Levi schreef:Heerlijk zo’n paard!Weet je haar afstamming?
Haar vader is Beauty en haar moeder is Eva van Leivere. Wat daar achter zit weet ik zo even niet en mn paspoort ligt op stal. Maar ik heb geen idee van haar ouders eerlijk gezegd.
Misschien hier die de vader Beauty kennen?
xReeeem schreef:Beauty-P? (Bigbabol-L x Iris del Minello)
Dat is namelijk die van ons! We weten dat hij nakomenlingen heeft maar hebben er tot nu toe pas één gevonden. Benieuwd of bovenstaande afstamming klopt met jouw merrie!
[ [url=m/kNXDlv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Orange schreef:xReeeem schreef:Beauty-P? (Bigbabol-L x Iris del Minello)
Dat is namelijk die van ons! We weten dat hij nakomenlingen heeft maar hebben er tot nu toe pas één gevonden. Benieuwd of bovenstaande afstamming klopt met jouw merrie!
[ [url=m/kNXDlv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw wat een knappe hengst! In het paspoort staat alleen Beauty, dus ik denk het niet.
Paspoort ligt op stal ga vanmiddag/vanavond even kijken wat erachter zit.
sandyjorgen schreef:Tijdje geleden had ik hier een berichtje geplaatst dat ik weer op zoek was naar een haflinger. Ik heb nu een nrps, maar wilde toch graag een kleiner vriendje voor de toekomst. Vorige week ben in ergens wezen kijken en deze week is een 2 jarige ruin in mijn bezit gekomen. Super lief en kan goed bewegen. Ben d’r heel blij mee. Helaas nog wel even geduld tot ik mee aan de slag kan maar dat heb ik er voor over. Ik moet weer even kijken hoe ik foto’s moet opslaan om ze op bokt te kunnen zetten maar dan kan ik van t weekend vast wel een fotootje spammen.