Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kirania schreef:Faitherr, holy mosesZiet er bijna even erg uit als toen ik Lana kocht! En ja, ze heeft dus al veel dikker gestaan dan dit
[ [url=m/Jdqs9M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze staat 24/7 buiten samen met mijn shet, nu nog op hooi maar gelukkig binnenkort weer op stripbegrazing. Dat gras gaat haar goed doen! Sowieso wel geen hele weide om af te grazen, want dan kan ik ze rollen![]()
Ze krijgt Brandon XL van st Hippolyt, low carb en zonder granen of melasse. Zo krijgt ze eigenlijk altijd te eten. Iets meer dan een handje 2x per dag om haar supplement in te mengen.
Vijf keer per week vind ik gewoon wat spannend omdat ze zo lang niets heeft gedaan, zou dat lukken met veel stap en draf, denk je? We deden misschien vroeger regelmatig 50 km en ze had een sportlijntje, maar toch, dat opbouwen breekt me altijd zwaar opVoor mezelf vind ik rijden niet zo zwaar. We zijn altijd onderweg geweest, dus nu moet ik eventjes terug door die steken heen rijden van haar nieuwe vlotte stap
longeren vinden we beiden maar niks, wel vrijheidsdressuur en academisch grondwerk, maar dat mag ook niet te lang of we zitten binnen 20 minuten terug verveeld en dan rennen we gewoon samen op en neer
dát is wel echt heftig, zij kan namelijk veel beter sprinten dan ik, oeps
Citaat:Lekker naar buiten geweest dus. Echt een leuke foto van jullie samen. Hij heeft zo’n ontzettend lieve uitstraling.