pf wou van werk naar huis fietsen, na twee minuten ketting eraf. dus naar stal gelopen(driekwartier) en van stal naar huis bij buurmeisje achterop gegaan(haar paard staat bij peeps op stal). WOu ik net tanken met mn brommer krijg ik m iet aan(staat al 3 maanden stil) Dus nu maar op marlis der slome brommer naar werk morgen.
Op de recente foto zou ik zeker bij een bedrag van 1200 zoeken Het is een nette merrie
Sterkte josien
Mijn dag is kl*te heb me voorhoofdholtes en mijn bijholtes helemaal vol zitten, ga wel aant werk want wil graag van de zomer farah haar nieuwe zadel hebben
Net terug van Peeps. Heeft vanmiddag bij Anous en buurmeisje twee uurtjes buiten gestaan en net bij mij weer. Ze lag toen ik aankwam weer lekker te slapen, ik haar stal in halstertje om maar drachtige muts dacht we blijven lekker liggen. Uiteindelijk stond ze wel op nadat ik naar haar tinkervriendje was geweest om die in de bak te zetten. Toen in de bak deed ze elke keer gek, haha. Op twee benen staan en een van haar voorbenen laten hangen en de andere op de rug van de tinker leggen en zo zich laten hangen haha.
Arme Wolder is ziek. Hij heeft vorige week de griepprik gehad, maar er nu toch wel wat last van gekregen, hij hoest heel erg, terwijl hij echt noooit hoest. Lijkt ook wel diep zo, maar hij krijgt in ieder geval soort antibiotica druppels.