Babsie_Flash schreef:overal wel... ik heb laatst zo'n HH halster gekocht:
die roze
Woow! Die's gaaf! Waar heb je die weg?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:overal wel... ik heb laatst zo'n HH halster gekocht:
die roze
xLariss schreef:mieske schreef:Nou ik heb vandaag weer voor het eerst in 3 jaar priveles gehad![]()
Erg vermoeiend, maar erg leerzaam !
Zo kreeg ik Willy weer goed met zijn achterhand de onder en goed aan mijn been![]()
Toen ik me proefje ging oefenen ging het alleen wat minder, meneer was het zatDus vond hij het nodig om niet aan te galoperen op de volte, maar dan maar even helemaal uit te zwaaien om vervolgens net niet op de muur te knallen.. Maar net nog wel met zijn benen.. Lang leven de peesbeschermer ! Hele kras op me nieuwe
MAar ja we hebben ze in iig niet voor niets
Ook de middendraf ging niet helemaal soepel, maar voor de eerste keer oefenen vond ik het nog best goed gaan. Donderdag heb ik misschien nog een keer les om de proef nog een keer door te nemen.. Ben nu wel moe zeg, wat een inspanning haha
3 Jaar
Wanneer heb je wedstrijd?
Jotee schreef:Ik heb alweer 2 weken ofzo geen les gehad. Vakantie. Maandag weer als het mee zit! Heb er niet zo'n zin in als Noran sinds 2e kerstdag niet meer is gereden, ik zie het feest al hangen!
Kyrseltje schreef:Hahha lekker he lessen. Geeft altijd een goed gevoel vind ik als het goed is gegaan.
mieske schreef:xLariss schreef:
3 Jaar
Wanneer heb je wedstrijd?
Zaterdag al, maar het is maar een onderling wedstrijd..
Meer gewoon een oefen wedstrijd zeg maar
Babsie_Flash schreef:knabbelgirl schreef:
Babsie_Flash schreef:of de Eurostar fleece bandages!!
Babsie_Flash schreef:Esmee... past deze kleur er misschien beter bij?? Scarlet heet deze kleur bij Eurostar... Nu begin ik te twijfelen
Ze zijn bij Ooteman trouwens 22,50 per 4 stuks
mieske schreef:Zaterdag al, maar het is maar een onderling wedstrijd..
Meer gewoon een oefen wedstrijd zeg maarxLariss schreef:Dress begrijp ik dus uit dat verhaal?
of ga je ook springen?
Ik heb binnenkort verkleed springen, ik rij alleen maar onderling. Durf het niet aan te gaan om oficieel te startem
Babsie_Flash schreef:Deze blijft ook leuk... ik zie dat deze trouwens een stuk goedkoper is dan die andere Eurostar dekjes
Jotee schreef:Ik ga trouwens, m'n broertje wil ff! Toedels!
HAFxGEK schreef:HOOOOOOOOOOOOOOOOII
ik ben weer t'rug uit Zwolleee!!!!Dus Annee, ik neem het weer over van je, heel erg bedankt iniedergeval
:D
't was zooo super leukheb gisteren voor 't eerst rooie wodka en malibu op,
en 2 jongens wouden met me zoenen..
HAFxGEK schreef:HOOOOOOOOOOOOOOOOII
ik ben weer t'rug uit Zwolleee!!!!Dus Annee, ik neem het weer over van je, heel erg bedankt iniedergeval
:D
't was zooo super leukheb gisteren voor 't eerst rooie wodka en malibu op,
en 2 jongens wouden met me zoenen..
SmeeJ schreef:Rooie wordka redbull
SmeeJ schreef:Rooie wordka redbull
Amandie schreef:Ik kom heel even langs :p en heb geen tijd om bij te lezen!!
Volgende week ben ik hier niet echt actief. Veel te druk.
Maar gisteren ben ik 4e geworden met 194 punten!!