Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:2 boulogne pistoletjes
2 huzaren slaatjes
1 2 liter cola fles
1 pak stroopwafels
1 zak engelse drop
1 doosje kip kerrie salade
Kyrseltje schreef:oliebol man..
Ik zet net de paarden op de wei.
Ik halster af doen bij de ene pony,Hektor.Draaid hij zich om, en rent de wei uit.
Ja hoor, de zwolse weg op..
Auto's allemaal stoppen, en iemand stapte uit en kwam helpen. Toen kwam de buurman nog. Maar omdat mijn andere pony al op de wei stond, gingen ze elkaar opjagen. Dus Hektor werd maar steeds drukker, en ging overal heen rennen.. Uiteindelijk te pakken kunnen krijgen met de buurvrouw die nog kwam helpen..
Tja, dan sta ik wel even te trillen op mijn benen..
Anseltje schreef:Zozoo dorien, doe je goed
Vianne's pees ziet er goed uit, gelukkig geen scheurtjevolgende week weer langzaam aan oppakken met longeren, en dr wat losser maken
en daarna weer rijden!
Na 32min bellen, toch maar houdoe gezegd
Vianne's pees ziet er goed uit, gelukkig geen scheurtjevolgende week weer langzaam aan oppakken met longeren, en dr wat losser maken
en daarna weer rijden!
Anseltje schreef:Wel flink balen die stomme mok
Anseltje schreef:Moon die pagina's van jou, zoek een leven
en daarna weer rijden!
Monica_86 schreef:Anseltje schreef:Moon die pagina's van jou, zoek een leven
ach jah![]()
Lig weer met poot omhoogen amber moet eigenlijk eruit, kweenie hoe k dat moet doen
Anseltje schreef:is er niemand thuis?
xLariss schreef:Papa is vandaag door z'n rug gegaan en ligt op bed.
Nu geen les
Anseltje schreef:
Anseltje schreef:Nog paar fotos van miep en sun
http://brick163.hyves.org/71950001-7200 ... _t4sS.jpeg
http://brick163.hyves.org/71950001-7200 ... _4AW6.jpeg
Miep het iig meer lef dan mij
die springt zonder pardon die hindernissen, ik denk altijd iets te veelna
SmeeJ schreef:
HAFxGEK schreef:Ik ging op de fiets naar m'n vader, maar ik moet dan ook het pondje over. Dus ik ga zo het pondje op was best glad enzo door de regen. Dus ik gleed half uit en knalde bijna tegen ene man zijn scooter aanzegt ie BOEM! hij helemaal lachen
Komt die man die op die boot werkt, laat die man van de scooter zijn abbo zien maar echt overdreven 5 centim. van de ogen van die meneer die op de boot werkt vandaan en moet keihard lachen! Komt die man op de scooter opeens heel dicht bij staan en zegt: hij lijkt op een aap hé!
volgens mij was hij niet helemaal goedhij had ook best grote pupillen..
HAFxGEK schreef:![]()
Tja.. ik ben aan 't sparen voor kamp dus dat wordt voorlopig ook niks..
SmeeJ schreef:http://i156.photobucket.com/albums/t31/ ... aaaart.png
Ik werd gek vna der, hele tijd naar het gras toe
princesmax schreef:whaha mijn broer belt me net wakker poedersuiker!
kekaro schreef:idd nog geen ruzie in dit topic geweest hihi gaat best goed
dlientjuh schreef:TjelleBieb schreef:-Smeert ondertussen makeup erop.
Ben ook nog eens ongesteld.
ben er gelukkig bijna vanaf
lotteluvah schreef:
lotteluvah schreef:
Maar deze zijn ook mooi
lotteluvah schreef:Welke?
Ik heb er meerdere
Deze vind ik ook wel leuk.
En spotgoedkoop.
lotteluvah schreef:
Bedoel je dees dlien?
Leuk detail, in het hartje zit allemaal stras
dlientjuh schreef:xLariss schreef:Wie heeft er ooit een verslag over mozart moeten maken en heeft die nog?
omg waarom![]()
Ik halster af doen bij de ene pony,Hektor.Draaid hij zich om, en rent de wei uit.
Auto's allemaal stoppen, en iemand stapte uit en kwam helpen. Toen kwam de buurman nog. Maar omdat mijn andere pony al op de wei stond, gingen ze elkaar opjagen. Dus Hektor werd maar steeds drukker, en ging overal heen rennen.. Uiteindelijk te pakken kunnen krijgen met de buurvrouw die nog kwam helpen..
Anseltje schreef:Vianne's pees ziet er goed uit, gelukkig geen scheurtjevolgende week weer langzaam aan oppakken met longeren, en dr wat losser maken
en daarna weer rijden!
Kyrseltje schreef:lotteluvah schreef:Misschien een nieuw zadel, ik twijfel dan tussen bruin en zwart.
Heb je geld over ofzo? Als je nieuw bruin zadel koopt, wil je ook bruin hoofdstel singel cap laarzen etc. Alsof het allemaal maar niks is..
Verder kwam ik niks belangrijks tegen.