Ja het blijft moeilijk zoiets, ik weet het.. Heb ook wel eens avonden/tijden dat ik er gewoon alles uit moet gooien. Dat ik mama mis enzo..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Dank je voor de antwoorden kyr!
Ja het blijft moeilijk zoiets, ik weet het.. Heb ook wel eens avonden/tijden dat ik er gewoon alles uit moet gooien. Dat ik mama mis enzo..
Kyrseltje schreef:Anseltje schreef:Dank je voor de antwoorden kyr!
Inderdaad. Als het niet gaat, jehebt een mobiel naast je liggen, en ik ook!
Anseltje schreef:HELP
T.ering, dit vind ik een moeilijke vraag!
Aan alles komt een eind. Spullen slijten en gaat kapot. Planten, dieren en mensen gaan dood.
Zal er ook een einde aan de wereld komen?
Streep door wat volgens jou niet van toepassing is, en maak de zin af:
'Ik geloof wel/niet dat er een einde aan de wereld zal komen, omdat..'
Oeii, als ik hierover na moet denken moeten mn hersenen overuren draaien.. Hoe denken jullie erover?
Anseltje schreef:Een simpel antwoord esmee, maar hier moet ik dus echt over nadenken.. En ik weet gewoon niet wát ik moet antwoorden.
moeilijk, moeilijk, moeilijk![]()
Anseltje schreef:Kyrseltje schreef:
Inderdaad. Als het niet gaat, jehebt een mobiel naast je liggen, en ik ook!
Wij zijn er altijd voor elkaar!
![]()
Baal er alleen van dat apeldoorn toch een paar minuten rijden is, als jij nou in de buurt woonde..
SmeeJ schreef:Anseltje schreef:Een simpel antwoord esmee, maar hier moet ik dus echt over nadenken.. En ik weet gewoon niet wát ik moet antwoorden.
moeilijk, moeilijk, moeilijk![]()
Ja dat is waar,
Ik weet het niet echt, gelukkig heb ik geen Lb meer
Kyrseltje schreef:Ik denk dat er wel een einde aan de wereld kan komen. Aan alles komt een eind, en als we zo door gaan met alle gassen waardoor het gat in de ozonlaag GROTER wordt(hij is er altijd al geweest) dan zullen er steeds meer dieren en planten dood gaan. Dus ook de mensen. Misschien gaat de aarde zelf wel niet 'dood'maar in elk geval de mensen op de aarde wel. Teminste, dat denk ik.
Anseltje schreef:Kyrseltje schreef:Ik denk dat er wel een einde aan de wereld kan komen. Aan alles komt een eind, en als we zo door gaan met alle gassen waardoor het gat in de ozonlaag GROTER wordt(hij is er altijd al geweest) dan zullen er steeds meer dieren en planten dood gaan. Dus ook de mensen. Misschien gaat de aarde zelf wel niet 'dood'maar in elk geval de mensen op de aarde wel. Teminste, dat denk ik.
Ik doe het vertalen naar duidelijker antwoord, dank je!![]()
![]()
Idd, als kyrr dr niet was..
Kyrseltje schreef:Wilt iemand mee doen met de spelletjesdag in overijssel? Ik kan de link niet kopiëren..
suusiejj schreef:ik heb geen idee esmee, vind het een aparte vraag
bedankt voor het stemmen lief
Anseltje schreef:suusiejj schreef:ik heb geen idee esmee, vind het een aparte vraag
bedankt voor het stemmen lief
heb ik wat gemist? vraag van esmee