Gisteren met beide pony,s vaardigheid gereden in rhoon om over mijn angst heen te komen. Missie is geslaagd. Hier eerst foto van mijn. Kanjers in de trailer Eerst met wervelwind gereden en hij is nat want we hadden bui gekregen En daarna lekker rondje met jens En de laatste
Mooie foto's lijkt mij heerlijk! Zit er nog verschil welke pony dat je ervoor hebt.
Flurk
Geplaatst: 16-07-14 19:35
wouke schreef:
Mooie foto's lijkt mij heerlijk! Zit er nog verschil welke pony dat je ervoor hebt.
Haha ja haflinger is 8 en vollop in gebruik en fjord is 25 en 9,5 jaar buiten gebruik geweest omdat hij in begrazingstraject liep en is zo stijf als een plank maar kent de klappen van de zweep
Oogt nog niet als een 25 jarige heeft zich goed gehouden. Vaak vinden paarden leuk om wat te doen, hier voor ook een 17 jarige gehad maar was volgens mij al wel 10 ouder maar vond het altijd leuk om mee te gaan. Alleen respect in begin was ook stijf, spat of artrose maar een maal op gang oortjes naar voren en gaan.
AnnemiekvM
Geplaatst: 22-08-14 21:01
Het is hier wel erg stil
Alles goed met jullie? Nog leuke dingen gedaan?
Ik ga op het moment lekker veel naar buiten. Maar ook wel weer wat aan het trainen. Zondag 7 september weer wedstrijd. Hopelijk laatste puntje in het M1 rijden.
Met Storm en mij gaat alles prima. Hebben het reuze naar ons zin op ons nieuwe stekkie. Hele goede beslissing geweest die verhuizing. Momenteel rij ik veel buiten en weinig in de bak. Gewoon lekker relaxen met paardenbeest.
Ik ben ook 21 + (haha, ++ zeg maar) en heb een 6 jarige hafmerrie. Gekocht als gezelschapspony voor mijn oude KWPN merrie, omdat ik mijn ander KWPN-er op pension wilde. Met de gedachte: als ik er tijd voor heb is het mooi en als ik er geen tijd voor heb is het ook niet zo erg hebben we haar aangeschaft als 2 jarige. Ook omdat die wel een tikje van een ander kunnen verdragen, zulke beestjes draaien een keer met hun oren en dan is het ook goed. Inmiddels wil ik haar liever niet meer kwijt. Ze is superbraaf en erg lief en aanhankelijk, wil echt haar best voor je doen. Nog niet heel veel mee gedaan, maar ik ben er wel een paar keer per week mee bezig (longeren/rijden). Jammer dat ze maar klein is gebleven. Verder weet ik nooit goed hoe ik haar manen het best kan onderhouden, ze zijn niet erg lang en ook niet dik.
Ik heb gisteren mijn classificatie gehad wat inhoud dat ik in ieder geval niet meer hoeft door te zitten. O wat is mijn lijf daar blij mee Ik mag lussenteugels en zweep gebruik Ben zo blij eindelijk geen gevecht meer met mijn lijf en dus met mando
Ik ben ruim 52 en in het bezit van haflingerruin ( hemingway ) met stokmaat157 cm. Rij sinds vd winter veteranendressuur. Nog meer mensen hier die veteranendressuur of springen doen ( ook wel 40+ wedstrijden genoemd )?
Ik rij gewoon tussen de jonkies in hoor Wij hebben hier niet van die wedstrijden
Afgelopen zondag voor het eerst met dispensatie gestart. Vrij behouden gereden omdat ik bang was dat mijn energiepotje na de eerste proef leeg zou zijn (zoals gewoonlijk). Ik heb het prima vol kunnen houden. Eerst proef 179 en 2e 176 maar had ik nog een aftrek van -2 omdat ik een extra volte reed waar het niet hoorde
Aankomende zondag weer een rondje ben erg benieuwd
50plusser
Geplaatst: 01-10-14 13:33
Hier nog eentje die zijn energie potje vlot leeg heeft en ook ik rij soms een creabea proefje.
Davina1402
Geplaatst: 01-10-14 14:00
Mando, niet eens extra punten voor de extra inzet
Niet dat ik superjong ben of jullie oud... maar jullie zijn wel een voorbeeld... dat je gewoon lekker door kunt gaan met wat je leuk vind om te doen... ook als geen heel jong spinazieblaadje meer bent...
Lol met je knol... daar gaat het toch allemaal om!