Angela_ schreef:GAAAAAAAF!!!! Ben jaloers!!!!!
ik mis het best wel,
mag je niet op de westerntoer met een van de hafjes?
kom je gezellig samen met mij lessen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hiphopje schreef:VivaLaVida schreef:Ik ga waarschijnlijk zaterdag western les volgen met viefyihaaa
oooooh weet waar je aan begint.
ik begon een jaar geleden met één proeflesje, hahahaaaaaaaaaaaaa
heb het engels gedag gezegt
hiphopje schreef:Angela_ schreef:GAAAAAAAF!!!! Ben jaloers!!!!!
ik mis het best wel,
mag je niet op de westerntoer met een van de hafjes?
kom je gezellig samen met mij lessen
VivaLaVida schreef:nieuwe reactie op armani...zucht,.....
t is zo moeilijk om iemand te vinden waarmee het klikt.. die aan de kust woont... die hem ook wil houden.. die helemaal gek van m is..!!
sheshe schreef:Rijd je western hiphopje?
sheshe schreef:Ja ik heb precies het zelfde ik wil ook niks anders meer!![]()
Al vind ik het altijd nog wel erg leuk om naar een mooie dressuur proef te kijken of naar een spring wedstrijd.
Alleen veel mensen stellen zich westernrijden vaak heel anders voor en denken dat het een soort cowboytje spelen is!
Haflingers doen het ook goed in de westernsport vooral in de trail op de Nederlands kampioenschappen heb ik al meerdere keren een haflinger nederlands kampioen zien worden.
sheshe schreef:Ja ik heb precies het zelfde ik wil ook niks anders meer!![]()
Al vind ik het altijd nog wel erg leuk om naar een mooie dressuur proef te kijken of naar een spring wedstrijd.
Alleen veel mensen stellen zich westernrijden vaak heel anders voor en denken dat het een soort cowboytje spelen is!
Haflingers doen het ook goed in de westernsport vooral in de trail op de Nederlands kampioenschappen heb ik al meerdere keren een haflinger nederlands kampioen zien worden.