knabbelgirl schreef:en gail, heb je wel teruggelezen want ik zie helemaal geen quote's of reacties?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knabbelgirl schreef:en gail, heb je wel teruggelezen want ik zie helemaal geen quote's of reacties?
Celia schreef:Die foto's zijn moeilijk te verduidelijken! Maar ik heb een paard in beeld!
mieske schreef:lotteluvah schreef:jajaja smoesjes
Ze is gewoon knap
lotteluvah schreef:Peelie schreef:dan hoe je toch niet zo te reageren...?
Tegen wie heb je het nou de hele tijd?
HAFxGEK schreef:Stolz was vannacht uitgebroken en heeft de wortelzak + de halve bikston leeggegeten
Was niet grappig..
knabbelgirl schreef:OMG ik krijg net Gitta haar kerstkaartje binnen
knabbelgirl schreef:foto gitta!
lotteluvah schreef:Knappe kindjes worden later vaak heel lelijk he
mieske schreef:lotteluvah schreef:Knappe kindjes worden later vaak heel lelijk he
Dan was jij zeker als klein kind ook erg knap ?
HAFxGEK schreef:Celia schreef:Was niet grappighaha, heeft mijne ook eens gedaan, er lagen sponsen op de grond en die heeft ze allen aan flarden gebeten. Hooi allemaal opgegeten (lag niet veel meer) en eens lekker haar kont geschuurd aan de tractor, overal rondgemest
Hilarisch was dat! Gelukkig zat mijn slobber en dergelijke in ketels die dicht zijn!
Sponzen?Je knol moet 't maar lekker vinden, op de een of ander emanier krijgt Stolz alles open..
Babsie_Flash schreef:@Mieske leuke foto's!zo donker zijn ze niet hoor, ik zie je wel op Carlos
HAFxGEK schreef:Had ik al gezegt dat mijn les ontzettend goed ging, ondanks de regen, en dat mij instructrice (KG_images @bokt) foto's wilt gana maken?
HAFxGEK schreef:Had ik al gezegt dat mijn les ontzettend goed ging, ondanks de regen, en dat mij instructrice (KG_images @bokt) foto's wilt gana maken?
Celia schreef:Denk dat die sponzen lekker (ruiken in verleden tijd, haha???)naar zeep ofzo
lotteluvah schreef:Celia schreef:Denk dat die sponzen lekker (ruiken in verleden tijd, haha???)naar zeep ofzo
roken
lotteluvah schreef:HAFxGEK schreef:Had ik al gezegt dat mijn les ontzettend goed ging, ondanks de regen, en dat mij instructrice (KG_images @bokt) foto's wilt gana maken?die maakt dan echt mooie foto's
mieske schreef:HAFxGEK schreef:Had ik al gezegt dat mijn les ontzettend goed ging, ondanks de regen, en dat mij instructrice (KG_images @bokt) foto's wilt gana maken?
Kwamkwammer
HAFxGEK schreef:Snap ik niet?