Onze smaken verschillen Larissa!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:Dat paard vind ik wel mooi, maar de rest is niet mijn smaak
Onze smaken verschillen Larissa!
lotteluvah schreef:Ik vind dat hoofdstel echt ene beetje teveel van het goede.
Van mexicaanse neusriemen vind ik het altijd zo jammer dat zo veel mensen ze voor de mooi kopen. Ik vind er niks mis mee als het echt nodig is. Maar voor de mooi wel. Overigens vind ik ze foei lelijk
Babsie_Flash schreef:
dlientjuh schreef:ik hou van kerst en alles eromheen
xLariss schreef:lotteluvah schreef:Ik vind dat hoofdstel echt ene beetje teveel van het goede.
Van mexicaanse neusriemen vind ik het altijd zo jammer dat zo veel mensen ze voor de mooi kopen. Ik vind er niks mis mee als het echt nodig is. Maar voor de mooi wel. Overigens vind ik ze foei lelijk
Whaha, ik vind hem zo leuk, maar dan gooi ik dr wel m'n eigen neusriem op
Ik wil hem als springhoofdstel, maar dan moet ik nog ff werken.
lotteluvah schreef:xLariss schreef:
Whaha, ik vind hem zo leuk, maar dan gooi ik dr wel m'n eigen neusriem op
Ik wil hem als springhoofdstel, maar dan moet ik nog ff werken.
maar wil je hem omdat ie mooi is of voor de scherpe inwerking?
xLariss schreef:Babsie_Flash schreef:
Vind je kerstbomen niet leuk?
Babsie_Flash schreef:Hoe werkt zo'n mexicaanse neusriem eigenlijk? Oké hij is scherp, maar hoe zit dat dan? Met een bit weet ik het; als je eraan trekt doe je paard pijn.. maar hoe dan met zo'n neusriem?? Ik zal eens Googelen
Babsie_Flash schreef:xLariss schreef:
Vind je kerstbomen niet leuk?
Ja zeker wel, maar ik hou er niet van om hier thuis de boel om te gooien voor een kerstboom. Dat doe ik bij mijn ouders
Babsie_Flash schreef:Hoe werkt zo'n mexicaanse neusriem eigenlijk? Oké hij is scherp, maar hoe zit dat dan? Met een bit weet ik het; als je eraan trekt doe je paard pijn.. maar hoe dan met zo'n neusriem?? Ik zal eens Googelen
Kyrseltje schreef:Hellloo mensen!
Ben ik ook weer even!
Hoorde va n Tjel dat er mensen vroegen hoe het ging, en wat ze zei klopt wel!
Ik ga proberen vaker te komen.
Ik ga nu even wat pagina's terug lezen.
Babsie_Flash schreef:ik ben even setjes aan het kijken
Wat vinden jullie van deze?
Babsie_Flash schreef:
xLariss schreef:Babsie_Flash schreef:Hoe werkt zo'n mexicaanse neusriem eigenlijk? Oké hij is scherp, maar hoe zit dat dan? Met een bit weet ik het; als je eraan trekt doe je paard pijn.. maar hoe dan met zo'n neusriem?? Ik zal eens Googelen
(bokt wiki)
Daar staat dat als een paard z'n mond opengooit, dat ie dan druk krijgt op z'n neus.
lotteluvah schreef:xLariss schreef:
(bokt wiki)
Daar staat dat als een paard z'n mond opengooit, dat ie dan druk krijgt op z'n neus.
Doet palissa haar mond open dan?