Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:ik ga ff bankhangen, spreek jullie straks
Hilde_q schreef:doei
dlientjuh schreef:Naomi_Haffie schreef:jaa maar ik gaa geen 100 paginás bij lezen ofzo; als t er nou 20 zijn ofzo
maarja ik ga verder geen discussie aan..
is goed
maar dan zal ik me eens goed bedenken of je nou wel in het topic wil
lotteluvah schreef:Misschien een nieuw zadel, ik twijfel dan tussen bruin en zwart.
Kyrseltje schreef:oliebol man..
Ik zet net de paarden op de wei.
Ik halster af doen bij de ene pony,Hektor.Draaid hij zich om, en rent de wei uit.
Ja hoor, de zwolse weg op..
Auto's allemaal stoppen, en iemand stapte uit en kwam helpen. Toen kwam de buurman nog. Maar omdat mijn andere pony al op de wei stond, gingen ze elkaar opjagen. Dus Hektor werd maar steeds drukker, en ging overal heen rennen.. Uiteindelijk te pakken kunnen krijgen met de buurvrouw die nog kwam helpen..
Tja, dan sta ik wel even te trillen op mijn benen..
dlientjuh schreef:heb niks gezegt over erruitgooien...
Kyrseltje schreef:oliebol man..
Ik halster af doen bij de ene pony,Hektor.Draaid hij zich om, en rent de wei uit.
Auto's allemaal stoppen, en iemand stapte uit en kwam helpen. Toen kwam de buurman nog. Maar omdat mijn andere pony al op de wei stond, gingen ze elkaar opjagen. Dus Hektor werd maar steeds drukker, en ging overal heen rennen.. Uiteindelijk te pakken kunnen krijgen met de buurvrouw die nog kwam helpen..
princesmax schreef:Kyrseltje schreef:oliebol man..
woow das echt schrikken ik heb dat ooit gehad bij de stal waar ik werkte, begon die hengst te flippen dus ik liet m los, normaal zat alles rondom dicht maar nu was de poort open dus rent ie zo de drukke weg op![]()
Gelukkig hebben we hem weer kunnen vangen, anders had me dat heel wat knaken gekost..
Ik word overigens pas net wakkerer belde mij net 2 nummers met 0413 ervoor, en dat is het nummer van veghel en uden dus ik schrok me ff kapot dacht dat dat mn school was, maar het was de mentor van mn broertje en de jumbo
Kyrseltje schreef:Haha goeiemoregen dan maar xD