Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Lijkt ook heel veel als je het zo in je hand hebt. Als het gevlochten is vind ik het weer meevallen. Hopelijk groeit het snel weer bij!
Dat bruine tuig staat haar ook heel goed.
Toen cap maar opgehouden met de wandeling. Toen moesten we een stuk langs de weg en daar was even vanalles bezig. Pony's in de wei, grote vrachtwagen, mensen bij de winkel, een trailer op de parkeerplaats, auto's. Best veel prikkels dus. Toen hij weer rustig was ergens in een rustig gebied opgestapt. Stalgenoot had hem nog wel aan een touwtje, maar haar paard liep wat trager, dus ze moest wat verder naar achter lopen om niet in tweeen gerukt te worden. En toen liep ze gewoon uit zicht en liep Monroe in feite gewoon zelfstandig! En ik kon sturen!
Toen kwamen er honden en om het even niet al te moeilijk te maken, even afgestapt. Stukje gelopen en toen weer opgestapt tot aan een bruggetje, om het wederom even niet te moeilijk te maken en op een goed punt te stoppen.
PeerAppel schreef:Skippy01, wel knap hoe je clickertraining hebt geïmplementeerd in het rijden! Heb je dan altijd een clicker op zak? Of is het "juuuiiist" de clicker?
Faitherr schreef:En Wendy, misschien dat grondwerk kan helpen met het wijken? April snapte onder het zadel wel dat dr schouders opzij konden maar de achterhand bleef altijd achter, toen vanaf de grond begonnen met de travers wat ze verrassend snel oppakte en toen doorgezet naar wijken vanaf de grond. Je zag bijna het kwartje vallen toen ze ineens besefte dat ze een achterhand heeft, nu wijkt zij als zeg ik het zelf super netjes onder het zadel. Puntje waar wij nog wel flink op trainen is dat ze met het wijken de neiging heeft om veel stelling aan te nemen. we zijn nu bezig met het wat rechter stellen dus.

Lange benen heeft ze ook zeg. Je proef is ook netjes. 
Oh wat doet Myrtle dat stoer! Leuk ook het roze setje icm de roze balken.
Lijkt me leuk om weer mee te komen kletsen!