Wil ook beginnen met Jolina, maar weet niet zo goed waarmee ik moet beginnen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xDeena_ schreef:inderdaad beginnen met een basis, meelopen, achterwaarts, wijken voor druk, stoppen wanneer jij stopt, dan door naar de kleine kunstjes en wanneer ze dingen aanbieden gewoon proberen op commando te zettenIk ben met Dais begonnen met jambette, dat was toen nog meer een voetje en alle kleine oefeningen als kusje, nee schudden etc. en inmiddels kan ze bijna alles
Alleen het liggen krijg ik er met geen mogelijkheid in, ze houd niet van rollen
Maar ben nu bezig met knielen en dan vanuit t knielen wat proberen... Maar heb zondag les van Eva & Jesse en ben heel benieuwd hahahaha
SuperAssie schreef:xDeena_ schreef:inderdaad beginnen met een basis, meelopen, achterwaarts, wijken voor druk, stoppen wanneer jij stopt, dan door naar de kleine kunstjes en wanneer ze dingen aanbieden gewoon proberen op commando te zettenIk ben met Dais begonnen met jambette, dat was toen nog meer een voetje en alle kleine oefeningen als kusje, nee schudden etc. en inmiddels kan ze bijna alles
Alleen het liggen krijg ik er met geen mogelijkheid in, ze houd niet van rollen
Maar ben nu bezig met knielen en dan vanuit t knielen wat proberen... Maar heb zondag les van Eva & Jesse en ben heel benieuwd hahahaha
Nou ik wilde in eerste instantie de jambette (nog) niet aanleren, omdat hij best wel schraapt op de poetsplaats. Alleen word dit steeds minder(uiteraard nu ineens veel meer maar dat negeer ik weer gewoon) en hij pakte het zo leuk en fanatiek op, dus waarom niet
Rollen heb ik geen moeite mee
Had hem van de week laten vrijspringen, na de eerste hindernis nette ik een seconde niet op en hij laat zich gewoon vanuit stap op de grond vallen, rolt van links naar rechts, staat op en kijkt me aan met zo'n blik van: zo lekker puh!
Hij weet dat t namelijk niet mag aangezien hij dan nat is(bak is nat) en dan kan de deken er niet op