[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 15:25

ja idd, en Mara al helemaal...

Ik zit te twijfelen tussen een L en XL. Zowel voor borstbeschermer en halsstuk...

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 15:38

Ik denk een L... Anders wordt ie ookweer zo lang..
Maar ik zou t niet zeker weten hoor!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 15:52

ik bel/e-mail ze wel even en dan vraag ik wat de lengstes zijn van de halsstukken en vraag ik gewoon even om advies betreft het borststuk. En dan zal ik wel zien... Halsstuk kan ik wel opmeten namenlijk

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 17:18

Ik moet huiswerk maken, hoe saai zeg ...

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 17:18

Peelie, zit die hals er los bij?

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 17:35

heb niet alles bijgelezen sorry daar voor

huis werk saai he

peelie ja is wel hading hun kunnen je dat vast vertellen welke maat

na de gene die gaat leasen is druk op zoek na en stal voor hem dichter bij haar hopelijk lukt dat en anders word ie toch gecastereerd is dan helaas niet anders
veder druk in me hoofd dus als ik niet reageer of niet vriendlijk lijk bedoel het niet verkeerd maar gewoon veel aan me hoofd op het moment

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 18:45

Peelie; leuke deken! Qua maten zou k t echt niet weten eigenlijk!

Monique; hopelijk vind ze wat voor je paardje, zou wel super zijn.. en hopelijk is het in je hoofd snel weer wat rustiger! Loop jezelf niet over de kop he?!

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 18:47

ja hoop het ook en anders word ie toch geruint

ja soms heb je van die dagen weken dat je niet goed word van je zelf helaas lees vaak wel mee hoor maar heb gewoon niet de pufff te reageren overal op

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 18:56

Dieuwke1315 schreef:
Peelie, zit die hals er los bij?

de hals moet je er los bijkopen. Die zit er dus niet standaard bij. Maar hij kan er wel gewoon af enzo. en dat belat me wel :D

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 19:56

zo ik heb de overige bladzijdes ook gelezen, was net genezen van me vierkante oogjes, maar die zijn weer terug, dus eventjes vriendin bellen die is gisteren geopereerd aan dr pols en dan naar me meisjes, alleen knuffelen en hapje geven.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 20:07

ik heb morgen weer mijn eerste les met Mara in een half jaar!!! :D heb er zin in :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 20:08

Freya schreef:
zo ik heb de overige bladzijdes ook gelezen, was net genezen van me vierkante oogjes, maar die zijn weer terug, dus eventjes vriendin bellen die is gisteren geopereerd aan dr pols en dan naar me meisjes, alleen knuffelen en hapje geven.

was je nog blij met mijn quotes? het waren er volgens mij alleen best wel veel... :+

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 20:59

Wel handig als die hals er af kan!
Jaa.. huiswerk is super saai ...

Heb vandaag Mandy los gelongeert en er zo even op gesprongen , :D .

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 21:03

jep vind ik ook handig. Voor de heel koude en natte dagen kan je de hals er aan klikken en ander haal je hem er af en is het een normaale deken...

ik heb lekkere trek :+

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 21:05

Ik heb bij de winterdekens geen hals, en bij een +- 300 grams regendeken een halve hals, maar die zit er aan vast. heel handig ja! :)

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 21:06

Freya schreef:
Maakt mij niet zoveel uit, moet hoeveel waren we ? die mee willen helpen, even Paulien niet mee gerekend, aangezien zij voor haar herstel straks moet gaan wil ik haar niet al te veel belasten.
Lieve Paulien, niet verkeerd opvatten hoor, vind het heel erg lief dat je wil helpen, maar jouw operatie en herstel gaan eventjes voor.

We zij met z'n 6e , ikzelf, Peelie, Joopie, Avalon, Muppet, Dieuwke, we hebben nu 404 pagina's, gedeelt door 6 is : 67 pagina's.

Freya - pagina 1 t/m 68
Peelie - pagina 69 t/m 137
Joopie - 138 t/m 205
Avalon - 206 t/m 273
Muppet - 274 t/m 341
Dieuwke - 342 t/m 409 ( en die moeten nog komen )
Vanaf de 410 pak ik hem weer op.

Ik kan alvast beginnen zag , kan de topic gewoon iedere keer bijwerken en opslaan. Dus ik ga alvast beginnen, tegen die tijd dat hij nodig is, kan hij zo online. Handy ...

Nou meiden ik ga me mandje in, morgen uitslag van de MRI-scan, dus ben lekker zenuwachtig en hoop dat ik de pagina's beetje eerlijk heb verdeeld, ben niet zo handy met rekenen.

Sweet Dreams all en tot morgen.

En ikke nou? ;(

Nee hoor, sorry maar heb er toch geen tijd voor, werk full-time en met 2 eigen paardjes en een bijrijdpaardje blijft er weinig tijd over!! :o

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 21:09

Stravero schreef:
Freya schreef:
Maakt mij niet zoveel uit, moet hoeveel waren we ? die mee willen helpen, even Paulien niet mee gerekend, aangezien zij voor haar herstel straks moet gaan wil ik haar niet al te veel belasten.
Lieve Paulien, niet verkeerd opvatten hoor, vind het heel erg lief dat je wil helpen, maar jouw operatie en herstel gaan eventjes voor.

We zij met z'n 6e , ikzelf, Peelie, Joopie, Avalon, Muppet, Dieuwke, we hebben nu 404 pagina's, gedeelt door 6 is : 67 pagina's.

Freya - pagina 1 t/m 68
Peelie - pagina 69 t/m 137
Joopie - 138 t/m 205
Avalon - 206 t/m 273
Muppet - 274 t/m 341
Dieuwke - 342 t/m 409 ( en die moeten nog komen )
Vanaf de 410 pak ik hem weer op.

Ik kan alvast beginnen zag , kan de topic gewoon iedere keer bijwerken en opslaan. Dus ik ga alvast beginnen, tegen die tijd dat hij nodig is, kan hij zo online. Handy ...

Nou meiden ik ga me mandje in, morgen uitslag van de MRI-scan, dus ben lekker zenuwachtig en hoop dat ik de pagina's beetje eerlijk heb verdeeld, ben niet zo handy met rekenen.

Sweet Dreams all en tot morgen.

En ikke nou? ;(

Nee hoor, sorry maar heb er toch geen tijd voor, werk full-time en met 2 eigen paardjes en een bijrijdpaardje blijft er weinig tijd over!! :o

Ik denk niet dat dat bij mij lukt ... want ik heb het wel errug druk.. en hoe moet het eigenlijk?
:o

Echt niet raar bedoeld ofzo.. en wil het heus wel!

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 21:17

Peelie schreef:
wat vinden jullie van deze deken? Zou dat fatsoenlijk op Mara passen? en dan wil ik het halsstuk er bij en zo'n borstbeschermer om. Anders krijgt ze misschien wel weer zo'n wond in haar manenkam. dat wil ik niet.

Je moet je dekens in Engeland bestellen!!!!!! (www.equestrianclearance.com)
Met dekens echt de helft goedkoper dan in nederland, en supergoede kwaliteit! Binnen 5 dagen in huis, echt super!
Ik was 60 euro kwijt voor een 500grams deken met lange hals, en daarbij nog een halsbeschermer van lycra (die helemaal over de hals en gedeelte van het hoofd gaat). + verzendkosten was ik ongeveer 90 euro kwijt! :o

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 21:19

Peelie schreef:
ja idd, en Mara al helemaal...

Ik zit te twijfelen tussen een L en XL. Zowel voor borstbeschermer en halsstuk...

Borstbeschermer zou ik een XL doen, heb ik ook voor Mel, en als ze een beetje aan de dikke kant is past het klittenband onder haar buik maar nèt vast :D

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 21:22

Wie komen er dit jaar op zaterdag naar Paard en Koets??
Ik moet daar namelijk rijden op zaterdag 21 november met mn top-haffie :D :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 21:23

melody93 schreef:
Peelie schreef:
wat vinden jullie van deze deken? Zou dat fatsoenlijk op Mara passen? en dan wil ik het halsstuk er bij en zo'n borstbeschermer om. Anders krijgt ze misschien wel weer zo'n wond in haar manenkam. dat wil ik niet.

Je moet je dekens in Engeland bestellen!!!!!! (http://www.equestrianclearance.com)
Met dekens echt de helft goedkoper dan in nederland, en supergoede kwaliteit! Binnen 5 dagen in huis, echt super!
Ik was 60 euro kwijt voor een 500grams deken met lange hals, en daarbij nog een halsbeschermer van lycra (die helemaal over de hals en gedeelte van het hoofd gaat). + verzendkosten was ik ongeveer 90 euro kwijt! :o

Dat is leuk een aardig, maar op het moment dat jou pakket er tussenuit gepakt word moet je minumaal 40 euro importkosten betalen. Dan heb je dus massel.

Maar ik zal even op de site kijken ;)

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 21:24

waar is dat dan? :D

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 21:26

Peelie schreef:
Dat is leuk een aardig, maar op het moment dat jou pakket er tussenuit gepakt word moet je minumaal 40 euro importkosten betalen. Dan heb je dus massel.

Weet ik, maar dat is me nog nooit overkomen met de spullen die ik daar heb bestelt, van zadels tot dekjes en kleding :)
(Is me wel een keer gebeurd met een grafische rekenmachine uit Amerika, maargoed die was toen met die kosten erbij even duur als in Nederland, maar dan met een originele kleur :D )

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 21:33

Ik ga d'r weer van tussen,
nog even m'n nederlands literatuur leren en een filmpje kijken... Morgen weer de wekken om 06.15 :z
:wave:

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 21:36

melody93 schreef:
Peelie schreef:

Weet ik, maar dat is me nog nooit overkomen met de spullen die ik daar heb bestelt, van zadels tot dekjes en kleding :)
(Is me wel een keer gebeurd met een grafische rekenmachine uit Amerika, maargoed die was toen met die kosten erbij even duur als in Nederland, maar dan met een originele kleur :D )

ik haal die deken wel gewoon bij agradi.nl aangezien ik er een gratis bomberjack bij krijg.

die hals en beschermer haal ik dan goedkopepaardendekens.nl