Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Freya schreef:zo ik heb de overige bladzijdes ook gelezen, was net genezen van me vierkante oogjes, maar die zijn weer terug, dus eventjes vriendin bellen die is gisteren geopereerd aan dr pols en dan naar me meisjes, alleen knuffelen en hapje geven.
Freya schreef:Maakt mij niet zoveel uit, moet hoeveel waren we ? die mee willen helpen, even Paulien niet mee gerekend, aangezien zij voor haar herstel straks moet gaan wil ik haar niet al te veel belasten.
Lieve Paulien, niet verkeerd opvatten hoor, vind het heel erg lief dat je wil helpen, maar jouw operatie en herstel gaan eventjes voor.
We zij met z'n 6e , ikzelf, Peelie, Joopie, Avalon, Muppet, Dieuwke, we hebben nu 404 pagina's, gedeelt door 6 is : 67 pagina's.
Freya - pagina 1 t/m 68
Peelie - pagina 69 t/m 137
Joopie - 138 t/m 205
Avalon - 206 t/m 273
Muppet - 274 t/m 341
Dieuwke - 342 t/m 409 ( en die moeten nog komen )
Vanaf de 410 pak ik hem weer op.
Ik kan alvast beginnen zag , kan de topic gewoon iedere keer bijwerken en opslaan. Dus ik ga alvast beginnen, tegen die tijd dat hij nodig is, kan hij zo online. Handy ...
Nou meiden ik ga me mandje in, morgen uitslag van de MRI-scan, dus ben lekker zenuwachtig en hoop dat ik de pagina's beetje eerlijk heb verdeeld, ben niet zo handy met rekenen.
Sweet Dreams all en tot morgen.
Stravero schreef:Freya schreef:Maakt mij niet zoveel uit, moet hoeveel waren we ? die mee willen helpen, even Paulien niet mee gerekend, aangezien zij voor haar herstel straks moet gaan wil ik haar niet al te veel belasten.
Lieve Paulien, niet verkeerd opvatten hoor, vind het heel erg lief dat je wil helpen, maar jouw operatie en herstel gaan eventjes voor.
We zij met z'n 6e , ikzelf, Peelie, Joopie, Avalon, Muppet, Dieuwke, we hebben nu 404 pagina's, gedeelt door 6 is : 67 pagina's.
Freya - pagina 1 t/m 68
Peelie - pagina 69 t/m 137
Joopie - 138 t/m 205
Avalon - 206 t/m 273
Muppet - 274 t/m 341
Dieuwke - 342 t/m 409 ( en die moeten nog komen )
Vanaf de 410 pak ik hem weer op.
Ik kan alvast beginnen zag , kan de topic gewoon iedere keer bijwerken en opslaan. Dus ik ga alvast beginnen, tegen die tijd dat hij nodig is, kan hij zo online. Handy ...
Nou meiden ik ga me mandje in, morgen uitslag van de MRI-scan, dus ben lekker zenuwachtig en hoop dat ik de pagina's beetje eerlijk heb verdeeld, ben niet zo handy met rekenen.
Sweet Dreams all en tot morgen.
En ikke nou?
Nee hoor, sorry maar heb er toch geen tijd voor, werk full-time en met 2 eigen paardjes en een bijrijdpaardje blijft er weinig tijd over!!
Peelie schreef:wat vinden jullie van deze deken? Zou dat fatsoenlijk op Mara passen? en dan wil ik het halsstuk er bij en zo'n borstbeschermer om. Anders krijgt ze misschien wel weer zo'n wond in haar manenkam. dat wil ik niet.
melody93 schreef:Peelie schreef:wat vinden jullie van deze deken? Zou dat fatsoenlijk op Mara passen? en dan wil ik het halsstuk er bij en zo'n borstbeschermer om. Anders krijgt ze misschien wel weer zo'n wond in haar manenkam. dat wil ik niet.
Je moet je dekens in Engeland bestellen!!!!!! (http://www.equestrianclearance.com)
Met dekens echt de helft goedkoper dan in nederland, en supergoede kwaliteit! Binnen 5 dagen in huis, echt super!
Ik was 60 euro kwijt voor een 500grams deken met lange hals, en daarbij nog een halsbeschermer van lycra (die helemaal over de hals en gedeelte van het hoofd gaat). + verzendkosten was ik ongeveer 90 euro kwijt!
Peelie schreef:Dat is leuk een aardig, maar op het moment dat jou pakket er tussenuit gepakt word moet je minumaal 40 euro importkosten betalen. Dan heb je dus massel.
Maar ik zal even op de site kijken
melody93 schreef:Peelie schreef:Dat is leuk een aardig, maar op het moment dat jou pakket er tussenuit gepakt word moet je minumaal 40 euro importkosten betalen. Dan heb je dus massel.
Maar ik zal even op de site kijken
Weet ik, maar dat is me nog nooit overkomen met de spullen die ik daar heb bestelt, van zadels tot dekjes en kleding
(Is me wel een keer gebeurd met een grafische rekenmachine uit Amerika, maargoed die was toen met die kosten erbij even duur als in Nederland, maar dan met een originele kleur)