Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:Larissa bedoel je die van HH met zilver en goud randje?
SmeeJ schreef:WHWHHAHAH.
Ik wou mijn berichtje editten, maar ik kon de versturen knop niet vinden
Girlgamer schreef:Lieske: Sta jij bij Quinto?
Babsie_Flash schreef:Flash loopt niet goed
lotteluvah schreef:Wat poedersuiker anne!![]()
Babsie_Flash schreef:De Kieffer Madonna vind ik leuker kost ook 98,50 euro
lotteluvah schreef:Ik vind bruin tuig op zwarte paarden geweldig
Garmana schreef:GAve foto'strouwens iedereen nog de beste wensen
Ik liep al een poosje bij de fysio voor mn schouders maar sinds mn val is dat niet meer aan bod gekomen.. Hij is nu 3 weken ofzo bezig geweest met mn knie.. En het doet me echt allemaal nog veel te veel pijn
Dus ik kwam er donderdag weer en toen ging die weer kijken en voelen en prutsen.. Maar hij vertrouwd toch mn meniscus nog steeds niet!! Dus hij gaat er dinsdag weer naar kijken.. Maar het zit echt van binnen en daar kan hij niet veel mee!!
Nu wil hij dat als het niet snel minder word dat ik een kijkoperatie krijg en als het fout zit dan gaan ze meteen aan mn meniscus prutsen :'( Ik vind dit echt zo erg en zie er ook als een berg tegen op.. Ik wil zo graag weer paardrijden.. Maar als ik misschien over een paar weken onder het mes moet dan kan ik sowieso ruim een maand niets doen.. Ik kan al niet 1 dag stil zitten dus dat word echt een ramp..
Daarom hoop ik op het beste.. Ik zit echt niet op een ruggeprik of weet ik wat te wachten voor die operatie
Kitty84 schreef:*werpt voorzichtig een blik om de hoek*
Het ziet er hier namelijk erg gezellig uit...en tsja heb inmiddels ook een haflinger...incl. haflingervirus, alleen een vraagje
Moet ik alle 6332 pagina's doorlezen...of nemen jullie ook met de laatste 1000 genoegen?![]()
Anders ben ik in 2009 nog niet klaar denk ik
xLariss schreef:Ik had net dansles, en we leerde de tango.
Maar dat is zo'n dans waarbij je heul dicht op elkaar staat.
En die jongen moet z'n hand zo op je rug houden bij je bh bandje.
Dus diana (lerares) zei; jaa jongens, en leg je hand maar op dr bh sluiting.
Gaat zo'n jongen vet bij me voelen zegt ie; ik voel je bh bandje niet, of heb je er geen 1 aan![]()
Ik echt zo van; Ehh...
Oempf
Lous schreef:Ik lach me meer dan suf om jou Barbara.....
Je zit tegen mensen te praten die er niet zijn...
Echt ik ben ook gek dat ik hier nog kom....
Kijk gek was ik al dat hoef je me niet te vertellen![]()
Girlgamer schreef:Goeiemorgen!
Iedereen nog de beste wensen!!
Ik ben net terug van een weekje Landal. Was errug gezellig.
Ik ga maar eens even wat terug lezen
Amandie schreef:Ik kom heel even langs :p en heb geen tijd om bij te lezen!!
Volgende week ben ik hier niet echt actief. Veel te druk.
Maar gisteren ben ik 4e geworden met 194 punten!!
Lieske_ schreef:heeey
kunnen jullie nog een lid gebruiken?
Ik heb zelf ook een haflinger
Sanchowtju schreef:oh, grrr, ik moet ff klagen over mijn familieis gelukkig wel verre familie, maar goed, die hebben een dochertje van 10 ofzo en die zit sinds een paar maanden op paardrijden
en nu wil ze al een eigen pony, kan volgens mij nog niet eens zelf galopperen of zelfs opzadelen![]()
en haar nichtje heeft wel paarden die ze gewoon mag verzorgen, maar nee ze wil er zelf 1, d'r moeder was het er eerst niet echt mee eens,
ze hebben allemaal totaal geen verstand van paarden, maar nu gaan ze er toch 1 kopen
en mijn nichtje, die al stuk langer rijdt en ons heel vaak helpt bij de paarden en zelf al d'r geld opspaart, zodat ze een ponytje kan kopen
loopt dat k*tkind tegen te vertellen: ik krijg lekker een eigen pony en jij lekker nooit!!echt waar joh, dat hele gezin, allemaal verwende k*tkinderen, kan daar echt niet tegen.
sorry hoor, moest het ff kwijt,heb zo'n medelijden met die toekomstige pony.
dlientjuh schreef:jives buurman
hoe kunnen we jive ertegen beschermen?
xLariss schreef:&n het zadel KOPEN WEwoehoee, hij is goedgekeurd