Je had inderdaad fouten, maar de totale indruk was erg netjes. Je rijdt erg vriendelijk en dat geeft ook een fijn beeld.Wij waren ook tevreden met onze 1e plek in het M1 en 2 dikke winstpunten erbij
Springen 60 cm ging goed, alleen op de 1e hindernis een balk. Wij springen maar 1x per jaar en dat is in Ambt Delden tijdens het allround kampioenschap.Het versieren vond Wub ook maar niets, toch nog e.q. 3e geworden.

Je kunt die training van mij zo copy-pasten voor ieder paard waar je drie gangen op hebt zitten en die al wel eens een sprongetje gemaakt heeft eigenlijk
Ik heb alleen nooit een filmcamera bij me met rijden en maar zelden iemand die foto's maakt

Ik vind alleen die hengstigheid al een ellende die ik niet ga missen. Met de merrie kon ik echt ruzie hebben en ze was zo standvastig dat winnen nog een flinke, lange klus was. Monroe is gewoon: "Oh sorry baasje, ik doe het niet weer."
Ik was hem aan het poetsen en toen was ik klaar en leek het me nog wel een goed idee om even het krukje te pakken, want hij vind het wel gek als ik daarop stap en ineens hoger ben dan hij. Dat deed hij wel braaf enzo en toen zat ik naar zijn rug te kijken en het nodigde zo uit dat ik besloot mijn cap te pakken en mijn been er eens overheen te leggen om te kijken of hij het gewicht van mijn been gek vond. Vond ie dikke prima. Dus toen eens gaan hangen. Vond ie ook prima. Toen twijfelde ik of ik ging zitten of niet en voordat ik goed en wel doorhad wat ik deed zat ik erop. Vond hij allemaal wel gezellig eigenlijk. 
Tis er eentje hoor, mijn kleine gouden slimmerdje
Maar het stuur is absoluut nog niet bevestigd, dus dat houdt me mooi tegen!

, staat er totaal ongepland sinds afgelopen dinsdag een bijna (13 mei) 3 jarige ruin hier. Hij heeft alleen een minder geslaagde naam, dus er wordt nog een nieuwe bedacht.

Ik heb het ook een keer gehad met een pluk, paard een wei verder had over de draad een hele pluk eraf geknaagd met kriebelen... ik vervloek dat paard tot de dag van vandaag nog steeds. Stond op het punt toen alles te kortwieken. Niet gedaan overigens hoor, het groeit langzaamaan wel weer bij, maar ow wat was ik toen boos. En ik was nooit zo'n 'pennyponymeisje', maar toch