Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wouke schreef:Wie heeft dat ook dat haflingers niet worden gewaardeerd, in de ring altijd commentaar ze moeten voor de kar lopen, of 168 punten en commentaar kan toch wel aardig lopen??.
Voor de jongelingen geen interesse om een haflinger te kopen, en zeker niet in de sport je wordt er op afgerekend, dochters gestart B-groen 161 en 168 punten om te huilen en zo slecht ging het echt niet.
Zie het nu "geen animo voor een grote landelijke wedstrijd of en clinic hier in de buurt".
Wordt de haflinger alleen voor ons oudere jongeren en alleen speciale wedstrijden want anders wordt je aangekeken daar heb je er weer een. Of ben ik de enigste??.
Yvank_ schreef:Dat vind ik echt een onzin gedachte![]()
Ik ben nog nooit een jurylid tegen gekomen die daarop beoordeelt. Vaak zat boven aan gestaan.
Yvank_ schreef:Nee ik start overal, drenthe, friesland, groningen , overijssel soms gelderland....
Haflinger , fjord, kwpn als ik goed rij krijg ik mijn punten
maar in werkelijkheid was ze erg gespannen omdat hij met lostijden liep te bokken).
AnnemiekvM schreef:Wie van jullie doet er mee aan de haflingerwedstrijd in Leusden?
[HA] NHPS Dressuurwedstrijd regio midden Leusden 22 juni 2014
Faringo schreef:Goeiemorgen!!
Tjeempie heb ik weekend en vakantie, ben ik nog zo belachelijk vroeg wakker. Was zelfs nog eerder wakker dan dat normaal gesproken mijn wekker gaat. Dus ben nog maar even blijven liggen en een boek gaan lezen, maar dat kon me niet boeien dus dan maar mijn bed uit en de laptop aan.
Vandaag is Storm jarig. Is ie alweer 8, de tijd vliegt. Hij heeft trouwens deze rare datum als verjaardag omdat hij op een paardenmelkerij geboren is. Zo maar even naar de winkel voor wat lekkere appeltjes en peentjes voor hem.
Dit is trouwens Storm als zijn vriendje weg is. Wordt een beetje hyper en arrogant dan. Blijft wel 1 van de mooiste foto's die ik van hem heb.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hier nog even een foto met familie van hem. Sam zijn vader is Storm zijn opa. Lijken toch best op elkaar.
[ Afbeelding ]
janouk schreef:Janouk heeft gisteren haar debuut gemaakt in zz vaardigheid. 1 winstpunt, dus nu officieel zz dressuur en zz vaardigheid. Super trots op her royal badness.
En gisteren ook gestart in kür op muziek zz dressuur. Echt zo gaaf om te doen.
Volgende week demonstratie rijden om te laten zien hoe veelzijdig de haflinger is op de ripse paardendagen
wouke schreef:Janouk gefeliciteerd knappe prestatie.
Mijn beide dochters zijn beide gevraagd om een 4-tal pony te formeren, nu moeten ze denk knobbelen. Of de pony moet beide 4-tallen starten conditie heeft ze genoeg.
Vandaag hebben we een trailerlaad sessie anders wordt dit ook niks, moet toch lukken.![]()
Onder het knopje veelzijdig, we rijden dressuur, springen, crossen, nu 4-tal, voltige, stoelendans, ponyvoetbal, allen ze loopt niet aangespannen of ze hiervoor geschikt is weet ik niet.