Even snel n post! Ik lees vanaaf bij! Hier zo les, mits alles oke is... Hier in de buurt Heerst griep virus, en ze had gister 38.1, vanochtend 37,7 dus normaal. Zo ff kijken voor de les, en anders gaat die door Spannend!!!
Zat net foto's te kijken en Abby's manen zijn gelukkig aan het herstellen van mijn stomme fout (dagelijks kammen en niet vastdoen bij het rijden).
Eigenlijk wil ik binnenkort even de puntjes afknippen. Als het goed is groeit het nog aangezien haar 3e oor ook al weer compleet bijgegroeit was binnen 1,5 jaar. Ik heb over 2 week ook haflingerwedstrijd (als ik op de lijst sta) en ik had stalgenoot beloofd dat ik dan de manen los zou laten. Op hoop van zegen dan maar.
Ik ben bezig met een nieuw profiel nu ik een laptop voor mijn verjaardag heb gekregen, heb alleen eenn beetje veel foto's van Jens Maak het profiel met Picasa, bevalt goed!
Ik heb mijne van een kennis overgenomen pernille! Maar op bol.com is hij 170 euro geloof ik hahahaha. Trouwens, ik zou Abby dr manen idd afknippen een stukje & dan cowboy magic gebruiken! Is echt wonderspul, houd de manen zo zacht waardoor ze minder afbreken enzo
Ik gebruik inderdaad CM. Wonderspul dat. Heb 3 kleine flesjes van 50 ml gewonnen, maar ben nu pas halverwege de eerste (die lekte al, dus er was ook al wat uit). Ik heb over 2 weken eerst wedstrijd waarbij ik met losse manen ga rijden. Daarna knip ik in het diepste geheim een klein stuk je af denk ik, anders wordt m'n moeder of stalgenoten gek hahahaha. Nice dat je hem kon overnemen! Wel foto's plaatsen he, als je hem gaat uitproberen.
Ja! Waarschijnlijk alleen een korte hengstenvlecht voorin voor de halsspier en dat staat mooi vind ik. zo Ik heb het beloofd aan een heleboel stalgenoten en staleigenaar die langskomen als ik Abby opnieuw vlecht. Vragen ze aan me: "Waarom laat je het niet gewoon los op wedstrijd, ze heeft zulke mooie manen!" Dus ja! Ga jij ook meedoen?
Ik weet niet. Ook nog niet ingeschreven en hij zit al heel vol nu. Blijf toch liever wedstrijden rijden in Groningen, dichterbij enzo. Nee grapje, heb niks tegen Friesland!
Haha, Maar die wedstrijden die zij organiseerd zijn echt TOP gedaan! Ga sws nog wedstrijden rijden, zodra ik het weer echt goed vind gaan. Beilen is ook leuk! Als doe weer komt ga ik me wss wel inschrijven.
Leuk allemaal die lenzen, foto's etc Ik heb echt HEERLYK gelest! Wowwww geloof n hoogte punt van het inrijden! Ontspannen na beneden over haar rug mmmm heerlijk! In draf iets minder fijn of zadel is iets krap bij boom (dus morgen meteen om nieuwe boom, voor m'n wintec) en als dat scheelt is het dat anders denkt ze een spiertje vast oid! De masseur komt zowiezo 18 feb. Dus kwam mooi uit ! Daarna kijken we verder voor training! Tot nu toe heel veel leuke oefeningen en tips gekregen voor stap werk, stukjes draven is nu even voldoende! Angel was echt zo leuk! Instructrise stapte haar uit aan de hand en mevrouw vond het zo vreemd en werd boos, dat ik weg was even hahaha Dus kortom... Ik droom nog even verder weg op die roze wolk
Super dat het goed ging En leuke springfotos erboven
Equisync
Geplaatst: 04-02-14 23:38
Ik ben vanavond écht begonnen met vrijheidsdressuur met Andor! Hij was wel onwijs vervelend, maar ik kwam er achteraf achter waarom: er werd gevoerd toen we buiten bezig waren en hij had dat natuurlijk gehoord. Dus volgende keer gaat vast beter.
Hij kent al een tijdje het achteruit lopen op stemcommando, en ook een 'rondje' draaien op zweepcommando(ik sta er dan naast en geef met de zweep een zacht tikje op zijn 'andere' bil), dit wil ik later gaan uitbreiden naar wijken enz. En vanavond heb ik na veel twijfelen toch een begin gemaakt aan de jambette. Hij was enórm fanatiek en gaf uitbundige jambette's als ik er niet om vroeg en als ik erom vroeg kwam er een zielig schraapje Maar ik weet dat ik bij hem héél consequent moet zijn dus toch maar volhouden. Uiteindelijk vrij goed afgesloten(hij slaat echt al hoog uit, hij moet alleen nu leren zijn been hoog te houden), en nog even een poging tot nee schudden gedaan, ik weet dat hij er niet tegen kan als ik hem aan zijn oor friemel, dus dat is mijn trucje om hem te laten shaken Hij is alleen altijd zo relaxed en fanatiek dat hij onmiddelijk uitschacht zodra we beginnen ergens mee, en dan hangt dat ding praktisch de hele tijd op de grond Gelukkig was er niemand in de buurt