gelukkig maar! spark vind van die donkere vlekken op het asvalt meestal nogal eng maar zoiets bedoel je denk ik ook met het mennen zijn we ook 1 keer de sloot ingereden daardoor..
Een sloot heb il ook al wel van dichtbij gezien niet echt een pretje en stinken Vandaag alle 3 de dames gereden ze waren alle drie super. Fanny heb ik gereden samen met een vriendin in de bak,fanny had voor het laatst in de zomer vakantie met iemand de bak gedeelt dus vond het wel weer effe tijd dat we dat maar weer eens gingen oefenen ze was eerst een beetje bang en daar door steeds aan draven en dribbelen maar na een lekker drafje ging het super. Zo effe lekker douchen en dan zit mijn paarden dagje er weer op.
Roxylovee
Geplaatst: 19-02-11 17:43
ik ga morgen weer even bijlezen, ben nu bij een vriendin en we gaan zo naar de bios hihi pizza mafia
Hoow ik kan niet meer wachten tot peep gaat bevallen en er een veulentje naast huppelt. Peepje lekker paar uren los in de bak gehad en heb een buitenritje gemaakt op een ponytje van 1.17 ofzo van een stalgenootje met stalgenootje en buurmeisje en anous (niet op peep hr:P)
zou vandaag rijden... maar is niet echt gelukt. eerst bij lesjes gekeken van stal genoten erg leuk om te zien. en toen blijven hangen en lopen kletsen... niet eens doorgehad hoelaat het was:P
Nou vorig jaar winter als hij dan alleen in de bak losging dan wel heel erg, maar dat is nu helaas een beetje afgenomen haha.. hij staat buiten in de paddock of binnen in de bak altijd met zijn beste vriendje, en dan komt er van showen niks, enkel een hele serie bokken, rollen en dan is het speeltijd haha. En hij schrikt ook niet snel dus echt opjagen werkt ook niet haha.
Ik ga volgende week verhuizen naar een andere stal, ben eens benieuwd, toch weer nieuwe mensen leren kennen e.d. maar voor de paardjes is het daar ook een stuk fijner en dat is het belangrijkste!