Jeetje Madeira, meis! Wat ben je enorm veel afgevallen! Het is echt enorm duidelijk te zien! Wat echt super super knap van je! En superfijn dat je strakjes misschien wedstrijden kunt gaan rijden!
En paulien je ziet er echt super goed uit zeg, je ben echt al veel afgevallen. Het is duidelijk te zien. LEuk halster voor madeira, staat der goed.
horsii
Geplaatst: 30-05-10 19:29
Peeps hadvandaag een vrije dag. Moest poep ruimen op het land. Was helemaal doorweekt en het onweerde, toen had ik daarna geen zin meer om peeps nog te longeren. Dus effe der stalletje uitgemest en gepoetst.
Liiisaaa
Geplaatst: 30-05-10 19:32
@Nathalie: Haha leuke foto! Doet me denken aan film van gisteren, Epic Movie Maar uhm, morgen weer een kleine sneak! Zit nu op andere laptop. Denk dat ik hem morgen af kan hebben, heb nu nog van 2 mensen de foto's niet. Even kijken hoe ik zit met school enzo!
Amormylo vind ook niet dat je je druk over hoeft te maken! Je leest goed bij, en niemand zegt dat je ergens 10 regels op moet reageren! Over sommige dingen weet ik ook niks, maarja.. Maakt toch niet uit?
Horsii klaar met presentatie! Hoop dat het goed gaat morgen!
Candace vind de eerste zelf mooier!
Arme Jody, helemaal verzopen! Gelukkig wel brave pony's
Leuk zeg Paulien! Volgens mij dat Madeira echt een super leuke wedstrijdpony is!
Leuk halster van Madeira! En vind je helemaal niet meer te dik Paulien, pas maar op dat er straks niks meer van je over blijft! Je ziet er super uit!
Gefeliciteerd met Matilla!
Candace kijk zo het topic, klinkt al goed
Vandaag bij Nibkind wezen kijken echt een geweldig ding! Enorm nieuwschierig en zó lief! Op stal staat ook een Nibveulen die is alleen al paar maanden ouder. Volgende week komen er ook nog 2, hele reunie dus! Daarna gezellig met mensen van stal naar McDonalds geweest en nu lekker thuis.
Zo alles bijgelezen. Lisa gefeliciteerd met weer een nakomeling van Nib Naomi gefeliciteerd met het goede nieuws, volgend jaar weer een kleintje erbij ...
Wat een heerlijke nutteloze discussie weer daar :S Idd dat is een onderwerp waar je nooit uit zult komen. Maar goed gezegt idd. Ieder z'n eigen smaak
Jo_Shakira
Geplaatst: 30-05-10 19:58
shakira heeft vandaag jambette geleert er naast en toen ging ik het proberen toen ik er op zat en toen deed ze het eerst nie en toen de 2de keer wel ecgt zo grappig ze kan het nog nie zo mooi maar het zit er al in
Cool Josien! Ik wil zoiets ook ooit nog gaan leren aan Co of Ei maar denk niet dat mij dat gaat lukken Als ik het ooit ga doen leer ik het Co denk ik .. Die kan zich beter concentreren
Jo_Shakira
Geplaatst: 30-05-10 20:03
AliceTwingo
ik dacht ook shakira doet het nooit maar in hetbegin deed ik steeds haar been naar voren. tot dat ik voelde dat ze zelf haar been naar voren deed dan. steeds allleen aanraken en dat steeds iet verder. en heel veel belone en geduld hebben. toen ik er op zat dacht ik gaat nooit lukken zo er op. maar het lukte mij wel. was helemaal verbaasd