[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 21:32

er is een of andere buitenlander op mijn hyves die me constand respecteerd om mijn foto's enzo :S zecht hij zo van ja ik ben fan van je geworden en kan je je foto's nog mooier maken...

Ik vraag me af wat hij daar mee bedoeld... Nog mooier maken :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 22:40

wat een rsut hier... slaapt iedereen al?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 22:57

Nee hoor ik ben nog steeds wakker, kom net thuis.

Als jullie willen helpen heel erg graag. Dan is dat ook geregeld, open ik met behulp van de mede topic gebruikers een nieuwe haflingerklets ... / halflinger laten zich weer zien , wij gaan door tot 2010 .

Ik zelf vond die ik laatst opperde erg leuk voor de topicnaam
Ons goud staat op stal en in de wei, met onze haflingers zijn wij blij ( gaat denk ik niet passen, hahaha )

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 22:59

ik denk dat het wel past hoor ;) Die laatste vind ik leuk :D

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 23:03

Ik ga van de week een start maken met het lezen van de topic.

Iedereen die wil helpen, stuur me een pb, dan geef ik me mailadres door.

Willen we eigenlijk weer een soort zelfde opening met foto's als deze topic ?

Zoja, wie wil er met zijn of haar paard en zichzelf ( is niet verplicht ) op de 1e pagina staan ? Dan hou ik een lijstje bij. Om het niet in de topic te doen hou ik hem op mijn pc bij, anders gaan de laatste pagina's wel heel erg hard. Dus aanmelden kan dmv pb.

Ik heb de afgelopen pagina's nog niet doorgeworsteld, moet ik nog doen, maar aangezien ik net pas thuis ben heb ik daar nog geen puf voor gehad, dus hoop niet dat ik iets gemist heb.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 23:05

Peelie schreef:
ik denk dat het wel past hoor ;) Die laatste vind ik leuk :D

Het gaat net niet passen , grgrgrgr

Ons goud staat op stal en in de wei, met onze haflingers zij <- Het zou dan zo komen te staan.

Of we moeten dit doen ;

Ons goud staat in de wei, met onze haflingers zijn we blij <- dit past wel.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 23:10

zeg me maar welke pagina's ik moet lezen...

De zelfde soort opening vind ik wel leuk ;)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 23:19

Maakt mij niet zoveel uit, moet hoeveel waren we ? die mee willen helpen, even Paulien niet mee gerekend, aangezien zij voor haar herstel straks moet gaan wil ik haar niet al te veel belasten.
Lieve Paulien, niet verkeerd opvatten hoor, vind het heel erg lief dat je wil helpen, maar jouw operatie en herstel gaan eventjes voor.

We zij met z'n 6e , ikzelf, Peelie, Joopie, Avalon, Muppet, Dieuwke, we hebben nu 404 pagina's, gedeelt door 6 is : 67 pagina's.

Freya - pagina 1 t/m 68
Peelie - pagina 69 t/m 137
Joopie - 138 t/m 205
Avalon - 206 t/m 273
Muppet - 274 t/m 341
Dieuwke - 342 t/m 409 ( en die moeten nog komen )
Vanaf de 410 pak ik hem weer op.

Ik kan alvast beginnen zag , kan de topic gewoon iedere keer bijwerken en opslaan. Dus ik ga alvast beginnen, tegen die tijd dat hij nodig is, kan hij zo online. Handy ...

Nou meiden ik ga me mandje in, morgen uitslag van de MRI-scan, dus ben lekker zenuwachtig en hoop dat ik de pagina's beetje eerlijk heb verdeeld, ben niet zo handy met rekenen.

Sweet Dreams all en tot morgen.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 00:07

hallo iedereen,

Ik was er weer na hele drukke en vermoeiende dagen.
Ben helaas vandaag ziek geworden.
Ik had met alle liefde willen helpen met topic maar ben bang dat het met pebbels en hond ect nu niet zo heel erg handig is.

freya misschien kan ik met pagina 410 er een paar van je over nemen.
Moet even kijken hoe druk ik het dan heb en de beestjes het doen.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 00:19

IS goed Freya, ik ga een hoop lezen whahaahhaa.
Willen jullie wel mijn foto's zien als je het topic opent :+

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 07:38

Is goed Freya, maar wat gaan we nog meer doen? Want alleen maar quotes is ook zo saai... Ieder een foto fan zijn/haar hafje inleveren? Mooie collage hier van maken?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 09:20

we kunnen weetjes en foto's doen. Foto's gaan er zowizo in. en nu nog weetjes en quotes, en dan zijn we er wel. een nieuwe naam misschien.

Ik denk, hupsakee naar school. Gistere had ik al een beetje last van mijn darmen. Sta ik op het punt naar school te gaan (jas aan tas ingepakt sleutels in mijn hand) krijgt me opeens een kramp! Echt heeeel erg pijnlijk. Alsof iemand met een bod met in je buik loopt te raggen. Nou had ik dat gistere ook al een klein beetje (nu nogsteets) maar dit was wel heel erg. Nu blijf ik maar even thuis. Dan kan mijn darmenstelsel even 'zuiveren'.

Ik denk dat het van afgelopen week is, van de stress die bij de toetsen kwam kijken. Het heeft overgens wel zijn vuchten afgeworpen, een 9,2 (vorig jaar 4,2) voor godsdienst en ik moest 2 maatschappeileertoetsen maken. Waarvoor ik voor de eerste een 7,4 (vorig jaar een 4,4) en de 2e een 7,1 (vorig jaar een 5,4). Ik ben dus helemaal trots op mezelf :D Maar het was wel 25 uur bikkelen om het voor elkaar te krijgen. Maargoed het houd dus in dat ik nu mijn vrijstellingen heb voor maatschappeileer en godsdienst en culturele vorming (vrijstelling had ik al). Dat is toch 6 uur minder gemiep in de week die ik wel eens waar zelf nuttig in moet vullen. Maar dat is ok :)

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 09:24

Nette cijfers Peelie :D
En beterschap :(:)

Even happy nieuwtje. Zoals de meeste weten ben ik aan het afvallen. Nog maar 1.4 kilo en ik zit eindelijk op mn streef :D Dan ben ik ruim 15 kilo afgevallen, 17 om precies te zijn :D
Even totaal niet nuttis voor dit topic maar ben zo happy :)

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 09:35

Netjes Gail!!
Ook nice muppet..

Ik heb net een toets herkansd.. gelukkig nu gehaald.. Anders was ik toch serieus gestopt met de opleiding.
Gister Daimy gereden, een kleine bom was het. Helemaal toen we carroussel gingen rijden *zaterdag is er onderlinge wedstrijd* Reed achteraan, samen met nog een hafje verder alleen grote paarden.. Wij gassen in draf, over gang stap boem.. in ene keer bijna stil staan, inhouden en weer draf, gassen, en weer inhouden.. Hij werd dus een beetje heet, te begrijpen.. Dus toen maar gestopt, lang teugeltje lekker nog even gedraafd en uitgestapt

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 10:22

Jolanda, ik denk dat het verstandig is als ik idd niet de taak op mijn neem... 'T gaat een zware week worden na de operatie, dus kan ook niets beloven enzo... Maar wil jij anders foto van mijn profiel pakken? Of moet ik even iets sturen?

Gail, balen van je darmen. Ik heb er ook echt veel last van (krampen, stress?) :(:)

MM, super meid!!! :D Wouw, goed van je!! :D Ik ben trots op je!! :*

Tessa, fijn dat je je toets hebt gehaald :)

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 10:27

Hihi tnx Madeir :) Vergeleken met jouw super afval aktie is het niks, maar ben blij dat het eraf is. Geeft me zoveel meer zelfvertrouwen :)
Heeeeeeel veel succes he met je operatie! You can do it! :(:)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 10:44

muppetmayo schreef:
Hihi tnx Madeir :) Vergeleken met jouw super afval aktie is het niks, maar ben blij dat het eraf is. Geeft me zoveel meer zelfvertrouwen :)
Heeeeeeel veel succes he met je operatie! You can do it! :(:)

Hé, ik heb én een maagbandje én ik ben veeeeeeeeeeeeeeeeel zwaarder dan jouw ;) dus dat telt niet. Iedereen heeft zo zijn streven en als je die haalt, ben je super goed bezig! Ik ben er nog langer niet :oo

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 10:48

Paulien, gaat helemaal goed komen met je foto. Je mag ook alvast een andere naar me toe sturen hoor.

Even over de openingstopic.
Er komen qoutes, weetjes, en foto's in van ons goud.

De titel als iedereen er mee in stemt hebben we al.
"Ons goud staat in de wei, met onze haflingers zijn we blij "

Van de foto's wil ik een collage gaan maken per duo/trio/kwartet en dan weetjes over de paardjes en de eigenaar / verzorgers.

Zodra ik een opzetje heb, zal ik een voorbeeld hier plaatsten.

Iedereen die in de openingstopic met zijn foto wil ( of een ander er op zit te wachten doet er niet toe -;) ;) ) kan mij een pb sturen, dan hou ik het lijstje bij en krijg je van mij mijn email adres zodat je de foto's en weetjes over jezelf en je paard(jes) kan door sturen.

Om niet de paardjes te vergeten die eigenlijk niet tot ons "goud" behoren wil ik een collage per setje maken, dus ook die foto's zijn van harte welkom. Kom maar op met al die foto's - weetjes - qoutes.

Ik ga hier even vlug aan de slag, stap net binnen op me werk ( al wel weer een half uurtje geleden ) heb de uitslag gekregen van de MRI-scan. Heb een hernia, maar die hoeft nog niet geopereerd te worden, wel fysio en dat kan ik vergeten, me verzekering vergoed niet meer , heb die vanmorgen weer gebeld en heb gewoon zitten janken in de auto- baal giga, maar mag wel paardrijden, al moet ik het wel langzaam opbouwen, maar ach Baco moet ook weer rustig aan beginnen, dus kunnen we mooi samen spieren opbouwen. Ik lees vanavond bij en ga vanavond beginnen met de eerste pagina's te lezen.

@ Morya, is goed, als jij de laatste pagina's op je rekening wil nemen , graag.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 10:51

Is goed Freya ik ga je strakjes ff peebeeejen :+
Balen van je hernia zeg :(:)

Alletwee mijn paardjes zijn goud, dat is dan weer makkelijk hihi.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 10:52

Jolanda, ik stuur je zo wel even een paar foto's :)

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 11:02

Balen Jolanda.. Wel beter dat je rustig aan weer mag paardrijden.
Maar.... ik ga je Pb'en

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 11:29

ik zit nu op pagina 100... nog 37 te gaan :+

Wat stom dat je een hernia hebt jolanda... En waarom vergoed je verzekering het niet meer? je betaald toch gewoon voor je verzekering, dan heb je er toch recht op...

Jolanda, zal ik je de eerste 31 pagina;s maar gewoon toe PMen? of wil je dat via de email?

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 11:36

Maar ik weet niet zo goed hoe ik die quotes enzo kan gebruiken?
Kan ik die gewoon qouten in een pb aan jou Freya?

Ik pb je even voor je mail adres!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 11:38

Beterschap Peelie!

Als we een beetje doorpraten kunnen we het misschien nog binnen 10 dagen openen, anders ben ik straks op vakantie en mis ik de opening :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 11:44

beetje doorkletsen dus :+

Ik weet niet wat er gebeurde, maar ik had wat gegeten en een aantal minuten later die ongelovenlijke steken in mijn buik.

Het is er aan de bovenkant in gegaan en aan de onderkant er weer net zo hard uit :+ Lekker smeerig :P

ik heb nu net een appel gegeten, en dat gaat tot nu toe goed...

Mijn mam weet nog nieteens dat ik thuis zit. Ze sliep en wilde haar niet wakker maken. Ze is een 20 minuten geleden naar beneden gekomen maar gelijk de deur uit gegaan. ze heeft me dus nog helemaal niet gezien...