hoi hoi wilde even kijken of ik hier gezellig mee kan en mag kletsen
ben Eva 23 jaar helemaal bezeten met het haflinger virus! momenteel een leas merrie lizzy waar ik al heel lang helemaal verliefd op ben
omdat lizz nu na de hengst gaat ( Neighthart ) en dan nog niet zeker is dat ze terug komt ben ik na al die tijd de zoektocht gestart na een eigen haflinger! er zijn 2 eisen waar deze aan moet gaan voldoen ik moet er meteen smoor verliefd op worden en het moet een merrie zijn.
hoop jullie zo voldoende te hebben vertelt en nu gezellig mee mag gaan kletsen
jha tuurlijk heb ik een heel eisen lijstje maar mezelf kennende valt dat toch weg als ik een beesje zie waar ik spontaan verliefd op wordt en dan kom ik wss thuis met totaal iets anders!
Hoi Eefje, mijn haflinger heet ook Lizzy, maar is helaas niet te koop. Ik was er in ieder geval meteen verliefd op (en nog steeds) succes met het vinden van je droomhaf, er staan er best veel te koop.
ben op marktplaats aan het kijken en kom een paardje tegen met de papa Almkeiser ? zegt mij zo niets en op afbeeldingen zoeken bij google kom ik ook niet veel verder zegt jullie dit iets?
maar dan moet ik toch ook via google info kunnen vinden? en kan me niet herrinneren ben toch al 2 jaar na de veulen veiling in oostenrijk geweest maar is ook geen naam die ik van daar heb onthouden of gezien heb.
silfie35
Geplaatst: 06-04-09 15:43
sheshe schreef:
Heej silfie35 heb je al foto's van je toekomstige paardje? En weet je al wanneer die komt?
nee heb nog geen foto´s. Hij gaat nu beleerd worden voor de kar, en blijft dus nog een poosje bij de eigenaar, maar hij is dan al wel van mij. Per 1 juni gaat hij waarschijnlijk naar zijn nieuwe stal.
sheshe
Geplaatst: 06-04-09 15:48
Oke nog even wachten dus maarja dan is tie wel helemaal beleerd!
Eefje mij komt die naam ook niet bekend voor
Anoniem
Geplaatst: 06-04-09 15:49
o0eefje0o schreef:
ben op marktplaats aan het kijken en kom een paardje tegen met de papa Almkeiser ? zegt mij zo niets en op afbeeldingen zoeken bij google kom ik ook niet veel verder zegt jullie dit iets?
is het wel een ggk hengst?
melody93
Geplaatst: 06-04-09 16:26
Als je er niet mee wilt gaan fokken maakt de afstamming toch niet zoveel uit...? Of wil je dat wel??
Mystique04
Geplaatst: 06-04-09 16:38
Mystique vandaag 300 dagen
Nee ze geeft niet aan dat ze niet meer wil, ze vind het stappen nog wel leuk maar het draven wordt wel minder. Heb zaterdag nog les en dan kijk ik wel hoevaak ik nog ga rijden
leuke foto's zag ik voor bij komen weer;) zag op mp en 2 jarige merrie staan echt en schatje zo gezien de foto
veel druk aan het aftellen voor de veulens leuk zeg;)
hier gaat het gelukkig al weer wat beter nog erg blauw maar kan wel weer lopen gelukkig vandaag paardje ff lekker gelongeert helaas was ze al heel snel nat iemand enige iedee hoe je het beste conditie op kan bouwen bij je paardje?
daarna ff lekker in de zon laten grazen haha tja is en blijft en haflinger alles voor eten
ohw wat een knappe haf ook!!! lees dat iemand ook een nieuwe aanwinst heeft! wat leuk!!! nu wachten tot 1 juni!!!
ik weet het niet vind het vreemd dat ze als hij niet goed gekeurt is het er anders bij zetten!!! als ik nu een paardje koop is het wel om ooit al mijn dromen te verwezelijke dus keuringen en ooit een veulie