ben nu foto's aan het uploaden voor jaar topic
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anseltje schreef:tjell, jouw dicussie's gaan ook altijd werkelijk nergens over

lotteluvah schreef:Wij hadden vandaag ook een discussie. Over ruzie in het uitgaansleven. En over drank.
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:Wij hadden vandaag ook een discussie. Over ruzie in het uitgaansleven. En over drank.
Ik persoonlijk vind drank slecht.
Maar dat komt door meerdere redenen.
lotteluvah schreef:Wij hadden vandaag ook een discussie. Over ruzie in het uitgaansleven. En over drank.

_karin_ schreef:Vertel Yvet!
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:Ik persoonlijk vind drank slecht.
Maar dat komt door meerdere redenen.
Ik weet het.
Ik vind het ook slecht ookal drink ik wel
) kans dat je iemand aanrijd.
hoe krijg je dat voor mekaar..
Anseltje schreef:op de kop de bossies ingereden??hoe krijg je dat voor mekaar..
Ik drink wel eens, maar nog nooit heb ik me klamgezopen.
_karin_ schreef:Ik denk eigenlijk dat iedereen ergens wel vindt dat drank slecht is, maar te weinig mensen zich er wat van aantrekken.
Ik vind het ook slecht, maar drink wel af en toe een paar glaasjes als ik uitga. Teminste, dat heb ik een paar keer gedaan. Laatste keer is heel erg fout gegaan. Nu pas ik wel op. Maar ik ben wel heel dom geweest.
Vind erg aangeschoten leuker dan stoned zijn.

TjelleBieb schreef:Ik snap ook niet waarom je in kroegen en overal niet meer mag roken.
Als je rookt, en naar huis rijd heb je MINDER (zeg niet dat er géén kans is.) kans dat je iemand aanrijd.
Er zijn meer mensen die drank drinken, en dan gaan auto/scooter/brommer rijden met hun bezopen hoofd, en onschuldige mensen aanrijden.
Je kan beter drank afschaffen dan roken.
Ben al vanaf 10sept.2006 gestopt met drank drinken. -Trots.
Anseltje schreef:op de kop de bossies ingereden??hoe krijg je dat voor mekaar..
kekaro schreef:dames ik ga even eten !
tot zometeeeeeen
eetse voor iedereen alvast !
TjelleBieb schreef:Anseltje schreef:op de kop de bossies ingereden??hoe krijg je dat voor mekaar..
Moet je 1x doen, als je thuis bent met een feessie/verjaardag ofzo.
Dan weet je ook dat 1x is en nooit meer.
En dan is ie shagreinig
niet te porum..