Naomi_Haffie schreef:wat denken jullie
teruglezen aub!!
regel van het topic
dus aan hilde dit is een regel die je er ook maar duidelijk bij moet gaan schrijven
- wil je in het topic altijd teruglezen ongeacht de pagina's
zo -_-
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:wat denken jullie
Monica_86 schreef:Jah mensen lees gewoon terug, af en toe een beetje veel, maar doe je het niet verwacht dan ook niet dat op jouw verhalen/foto's of wat ook wordt gereageerd!
Sanchowtju schreef:maar ik ga weer, hondjes willen eten en ik moest huis nog opruimen/schoonmaken van me ma
doeg
Naomi_Haffie schreef:ik zal t in t vervolg wel doen, [ deed t normal ook ] ,aar had gister er echt geen zin in , was veel te veel;
lotteluvah schreef:Sanchowtju schreef:maar ik ga weer, hondjes willen eten en ik moest huis nog opruimen/schoonmaken van me ma
doeg
doeeg, succes met schoonmaken!
Jasia schreef:Ik ga GS, AK & FA ook laten vallen
EC niet, vind ik leukWeet alleen niet of ik dat er bij kan nemen.. Maar dat zie ik dan wel
Ja 't is een hele lijst
Dankje Allemaal
Oeh An, ben benieuwd!! Hoe laat heb je dan de uitslag ongeveer..?
Jasia schreef:Geeeen ruzie, geeeeeeeen slotje.. Kunnen we Hilde niet meer pesten![]()
grapje meis
![]()
lotteluvah schreef:Nou dames, vanaaf de 500?
TjelleBieb schreef:Naomi_Haffie schreef:tjeelss:); hoe was je stage vandaag ?
Zwaar, druk, vervelend, saai en VERMOEIEND!
Nogmaar 3 dagen, ben aan het aftellen.
Monica_86 schreef:zo ben weer schoon
kekaro schreef:lotteluvah schreef:
Stiekem wil ik deze nog
die is toch in de aanbieding nu bij piaffe ?!
vind hem erg leuk !
het gaat vriezen vannacht, gaan jullie aan de dekens ?!
Sanchowtju schreef:dank jeheb d'r echt zin in
![]()
dlientjuh schreef:Naomi_Haffie schreef:ik zal t in t vervolg wel doen, [ deed t normal ook ] ,aar had gister er echt geen zin in , was veel te veel;
toch is t verplicht
Naomi_Haffie schreef:jaa maar ik gaa geen 100 paginás bij lezen ofzo; als t er nou 20 zijn ofzo
maarja ik ga verder geen discussie aan..
heb net toch maar even bijgelezen had niets te doen.
en heb een paar hele mooie frontriemen tegen gekomen , een hele mooie deken , een leuk hoofdstel en een schattig meisje op een leuk paard
HAFxGEK schreef:Ik ging op de fiets naar m'n vader, maar ik moet dan ook het pondje over. Dus ik ga zo het pondje op was best glad enzo door de regen. Dus ik gleed half uit en knalde bijna tegen ene man zijn scooter aanzegt ie BOEM! hij helemaal lachen
Komt die man die op die boot werkt, laat die man van de scooter zijn abbo zien maar echt overdreven 5 centim. van de ogen van die meneer die op de boot werkt vandaan en moet keihard lachen! Komt die man op de scooter opeens heel dicht bij staan en zegt: hij lijkt op een aap hé!
volgens mij was hij niet helemaal goedhij had ook best grote pupillen..
Girlgamer schreef:Morgen nog 1 dag werken en dan weekend!!
lotteluvah schreef:iSaBeLL schreef:Mijn nieuwe ES![]()
![]()
Ik vind hem echt super!
Van iSaBeLL @ bokt
Naomi_Haffie schreef:ik hou me mond maar.. anders krijgen we hier zo wel ruzie denk ik.
lotteluvah schreef:Ik heb nu 12 of 13 setjes ofzo.
dlientjuh schreef:ze word best groot voor dr haf