(en jody nu ook
) Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
(en jody nu ook
)
Freya schreef:Uh we moeten niet te hard gaan hoor, anders zijn de filmpjes en andere dingetjes voor het nieuwe deel nog niet klaar en dan zitten we toch echt even zonder topic.
ik was al in de bonen.. ik dacht dat we al aan het nieuwe topic toe waren, maar ik liep 100 blz voor 
joopiexx schreef:Freya schreef:Uh we moeten niet te hard gaan hoor, anders zijn de filmpjes en andere dingetjes voor het nieuwe deel nog niet klaar en dan zitten we toch echt even zonder topic.
Had moyra de link van mn hyves gegeven maar ze heeft me nog niet toegevoegd, en ik weet niet hoe ik haar op hyves kan vinden. Anders heb ik geen filmpje denk ik..
k denk dat dat kwam omdat we met het tinkertopic wel een opening hadden wou ik hier ook meteen

heb nu ook alles mooi netjes opgeborgen
echt een verademing
Wekkertje gaat al om 8 uur!

gewoon goedkopen hoor, afvallen gaat super (nu al -42 kilo
) maar ja mijn chaps zijn te groot. Dus denk gewoon niet echt leren rijlaarzen zeg maar, die goedkoop zijn.

Ben idd benieuwd naar foto van je halster!

ik zou vanmiddag even een foto maken
is niet een hele bijzondere ofzo maar hoorde al van iemand dat het haar goed stond

Hoop dat je goede laarzen vind! 

Heb nu bijna 25 Hafjes op de collage zitten, komen er dus nog stuk of 6/7 bij