[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie83

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 23:29

de hoefbevangenheid.. k merk dat je je er goed in verdiept hebt :) (en jody nu ook :+ )

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 23:32

hahahaha ja je moet wat als je meisje er last van heeft, dan wil ik ook alles weten ... om een nu 3e keer te voorkomen, helaas is een tweede keer voorkomen niet gelukt. Ik vermoed nog steeds dat iemand haar stiekem kuil heeft gevoerd..

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 23:33

Uh we moeten niet te hard gaan hoor, anders zijn de filmpjes en andere dingetjes voor het nieuwe deel nog niet klaar en dan zitten we toch echt even zonder topic.

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 23:33

nou ik ben wel echt gerustgesteld door jou info hoor jolanda!
Alles wat je leest klinkt zo drastisch en heftig dat ik echt schrok van ()*&U*&^&))&^%T%

Die pony's kunnen zo een dag entertainment verzorgen hoor, draaien ze geen hoefje voor om :Y)

Ik lig met mn laptop in bed, vriendlief zit in Denemarken dit weekend en stappen doe ik ook nog maar heel weinig. Zo zonde van mn zondag vind ik dan.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 23:34

ja je schrikt ernorm als je diagonse krijgt van de arts, ondanks dat je het in je achterhoofd wel vermoed, tijdens het wachten op de arts.

Stappen, uh dat heb ik echt al in geen jaren meer gedaan, ben altijd al wel een huismus geweest.

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 23:34

Freya schreef:
Uh we moeten niet te hard gaan hoor, anders zijn de filmpjes en andere dingetjes voor het nieuwe deel nog niet klaar en dan zitten we toch echt even zonder topic.

Had moyra de link van mn hyves gegeven maar ze heeft me nog niet toegevoegd, en ik weet niet hoe ik haar op hyves kan vinden. Anders heb ik geen filmpje denk ik..

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 23:37

:= ik was al in de bonen.. ik dacht dat we al aan het nieuwe topic toe waren, maar ik liep 100 blz voor :+

Psies, ik verdiep me dan ook helemaal in een onderwerp als ik ermee te maken krijg..

Kan me voorstellen dat je geschrokken bent Jody, zou ik ook zeker zijn!!
Lekker met de flop in bed, doe k ook regelmatig :)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 23:39

joopiexx schreef:
Freya schreef:

Had moyra de link van mn hyves gegeven maar ze heeft me nog niet toegevoegd, en ik weet niet hoe ik haar op hyves kan vinden. Anders heb ik geen filmpje denk ik..

ze staat wel bij mij in de vriendenlijst (heb haar ook uitgenodigd voor de foto's) Ik pb je haar hyves wel ff. kun je haar zelf uitnodigen

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 23:41

Morgen komt iedereen in et topic en moeten ze eerst een uurtje bijlezen, dat heb ik zelf ook regelmatig!

Nathalie; Jij had je al verheugd op de opening en nu moet je nog 100 pagina's wachten!

Wij krijgen eindelijk een zadelkast en nu ben ik heeeel blij!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 23:45

haha ja idd :? k denk dat dat kwam omdat we met het tinkertopic wel een opening hadden wou ik hier ook meteen ;) :+

Whaa vet hey!! snap dat je blij bent :)
Ik had altijd m'n spullen los in me logeerkamertje staan, tot ik het ineens zat was, naar de leenbakker gegaan en mooie kast opgehaald :+ heb nu ook alles mooi netjes opgeborgen :) echt een verademing :)

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 23:49

Ja nu ligt overal wat en heb ik me slaapkamer als opberg hok zeg maar.. niet handig.
Hopelijk is hij snel klaar, wordt door een stalgenoot haar man gemaakt. Morgen ga ik lekker me zooi opruimen op stal, ze voorspellen toch slecht weer dus dat is een mooie opruimdag denk ik zo.

Nu ga ik lekker slapen! :z Wekkertje gaat al om 8 uur!
Slaap lekker allemaal!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 23:50

erg he, hoeveel zooi je wel niet hebt, als je met het paardenvirus besmet bent.
De gangkast puilt bijna uit hier thuis, me kast op stal puilt uit, moet nog net niet alles tegen houden als ik de deur open doe en dan heb ik nog zooi in me trailer staan. En er komt steeds maar meer bij, terwijl ik niet eens zo veel shop.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 23:51

Sweet dreams Jody ...

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 23:54

Dat zijn idd de leuke klusjes voor viesweer dagen :)
Ik heb alleen me zadels niet in de kast (past niet) maar verder lijkt zit alles erin en lijkt het mooi opgeruimt (ik heb ook echt veel te veel spul voor iemand die niet eens een eigen paard heeft.) ik moet ook eigenlijk een zadel verkopen.. maar heb echt geen idee wat ik ervoor moet/kan vragen..
Heb nu ook weer een barebackpad besteld en die zal ook ergens moeten liggen.. dus eigenlijk moet dat zadel echt de deur uit..

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 23:54

Trusten Jody :)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 00:32

Ik ga ook maar eens me bedje opzoeken, nadat we eerst buiten hebben gespeeld met de woefs.

Tot morgen maar weer ...

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 00:39

Tot morgen en alvast welterusten :)

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 09:15

Goedemorgen!
Het weer s wel redelijk dus we gaan gewoon een buitenritje maken!
Daarna dan maar even lekker opruimen, neem al mn dekens mee naar huis en moet even bedenken waar ik die dan het beste schoon kan laten maken. Ze liggen nu vreselijk in de weg.
En ze moeten nog een keer schoon gemaakt worden!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 10:25

:wave:

Jolanda, wat jij voert klinkt niet veel (zeker als je leest dat 3 kilo per dag zou mogen voor een paard dat werkt). Ik voer wel ietsje meer, we hebben biks op stal waar ze halve kilo per dag krijgt. Verder af en toe van mij een wortel/appel of zoiets,
en heb nu wat musli wat ze af en toe krijgt. Maar ze is absoluut niet te dik volgens mij...

Horsii, voordat ik het vergeet: alvast gefeliciteerd met Peeps :D

Hmm ik hou ook niet zo van uitgaan, eigenlijk in mijn leven maar 2x ofzo mee geweest naar een ''kinderdisco'' (vanaf 12 t/m 18 jaar) maar de muziek doet me vreselijk pijn in mijn oren vind het niets aan :o

Oh, ik ga van de week (denk a.s. zaterdag) rijlaarzen kopen :) gewoon goedkopen hoor, afvallen gaat super (nu al -42 kilo :D) maar ja mijn chaps zijn te groot. Dus denk gewoon niet echt leren rijlaarzen zeg maar, die goedkoop zijn. :)

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 10:29

Paulien goed geslaagd met shoppen! :D Ben idd benieuwd naar foto van je halster!

Nathalie wat een mooi beestje, mooi halster ook!

Hoefbevangenheid hebben er hier op stal ook een paar erg last van, maar deze blijven zo lang mogelijk op het land om ze niet 'allergisch' voor de eiwitten te maken, wel moeten ze elke dag lopen om niet in geveer te komen. :P

Ooh Jody begrijp wat je bedoelt, soms kunnen ze zo achterlijk doen dat je denkt van ooh guttegut.. :+

Veel plezier op je buitenritje! :D

Vannacht weer een Nib veulen geboren, Alpen Ster een merrie! We gaan er vanmiddag even kijken! :)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 10:32

Lisa wat leuk dat er een veulen is geboren, gefeliciteerd :* ik zou vanmiddag even een foto maken :D is niet een hele bijzondere ofzo maar hoorde al van iemand dat het haar goed stond :D

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 10:35

Jeetje 42 kilo dat is echt super veel! Wat goed van je! :D Hoop dat je goede laarzen vind! :)

Ben benieuwd!

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 11:15

Alleen van Hinke, Gail, Tessa, muppetmayo, amormylo en blondiev moet ik nog een foto hebben, de rest is allemaal klaar! :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 11:17

Liiisaaa schreef:
Alleen van Hinke, Gail, Tessa, muppetmayo, amormylo en blondiev moet ik nog een foto hebben, de rest is allemaal klaar! :D

Schiet dus al mooi op :D

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 11:20

Absoluut! :D Heb nu bijna 25 Hafjes op de collage zitten, komen er dus nog stuk of 6/7 bij :)