Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
janice schreef:Hoe krijg je nou het paardje uit de foto geknipt??
Monica_86 schreef:haaaaaaaay![]()
Janice ik heb foto's... kga ze even uploaden
suusiejj schreef:mijn buren zijn ziek echt die mensen zijn niet wijs
we wonen helaas in een rimpelsauriës(ouderen) flat
maar goed, mijn hond(had eerst ja alleen djaga)
zou plassen in de lift..dikke bullsh*t
djaga is dus een keer ontsnapt toen ik naar NY was (liep nog met jojo)
en we kwamen thuis en heel verdacht stond de lamp in de gang aan
mn la was open van het bureau
half 8 in de ochtend werd er aangebeld niet 1x nee een half uur lang, kregen we meteen te horen dat djaga de deur open heeft gemaakt, en vervolgens tegen de gallerij knop is gesprongen en voor elke deur is gaan janken, op zoek naar mij enz enz
de politie is binnen gekomen enz en hebben mn nr gezoch dus vandaar die open la enz enz
okee spijtig, wisten wij veel dat djaga ineens deuren kon openen, na een bult gezeur(ander half uur)
kregen we 2uur later weer het zelfde verhaal, en nu omdat pa trug was van zn werk en hun vonden dat pa het maar moest weten... naja wij vertelden het net maja goed..
maar goed, paar maand later kwamen jojo en ik uit NY, stond er een politie auto in de zijstraat, pa lag in bed, dus ik zei verbaast :"zou die voor ons komen?". waarop jojo zei :"denk het wel". maja normaal als pa thuis is en ligt te slapenis djaga ook wel stil..
dus wij lopen naar boven met in het acherhoofd dat er weleens wouten konden staan,.
maar niks gezien, dus wij djaga zn riem om doen en we wouden net met hem lopen toen we hoorden HEJ WACHT EVEN ik zo man schreeuw niet zo , het blijkt een gehoorig flat te zijn.
begonnen ze me toch een stierenpoep te banketstaaf heej
of jojo een motor had..
nee zei jojo
die agent zei welwaar want je draagt een motorjas..
johan: ik heb een ford puma hoor..
nou zou hij volgens de buren(mensen 2 onder ons he die klagen dus altijd)
na 12uur snachts hier rondjes rijden met zn ford puma waarf aardig wat geluid aan zit..
HALLO JOHAN GAAT OM 19UUR NAAR HUIS EN SLAPEN DIE JONGE MOEST ER OM HALF 5 ALTIJD UIT
nou en zo zijn er dat jaar 100deren van die dingen geweest
ik weet niet hoeveel afspraken bij woonpartner enz en die lui liegen hej
tot op nu gaat het door en door ik kan hoog en laag springen maar ik heb het altijd gedaan zelfs pa doet niks fout bij hunm
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:haaaaaaaay![]()
show it
Monica_86 schreef:haaaaaaaay![]()
kekaro schreef:jeetje suus dan tref je het niet nee!
nu hebben wij gelukkig een gewoon huis en dan nog wel een hoekhuis dus dat is op zich al lekker,
bij mijn ouders thuis waren de mensen altijd aan het werk en ook niet echt zeurderig gelukkig, een enkele keer over de muziek maar meer ook niet.
janice schreef:Zien nu!!
janice schreef:He die frontriem ken ik
Monica_86 schreef:janice schreef:He die frontriem ken ik
echt waar![]()
janice schreef:suusiejj schreef:mijn buren zijn ziek echt die mensen zijn niet wijs
we wonen helaas in een rimpelsauriës(ouderen) flat
maar goed, mijn hond(had eerst ja alleen djaga)
zou plassen in de lift..dikke bullsh*t
djaga is dus een keer ontsnapt toen ik naar NY was (liep nog met jojo)
en we kwamen thuis en heel verdacht stond de lamp in de gang aan
mn la was open van het bureau
half 8 in de ochtend werd er aangebeld niet 1x nee een half uur lang, kregen we meteen te horen dat djaga de deur open heeft gemaakt, en vervolgens tegen de gallerij knop is gesprongen en voor elke deur is gaan janken, op zoek naar mij enz enz
de politie is binnen gekomen enz en hebben mn nr gezoch dus vandaar die open la enz enz
okee spijtig, wisten wij veel dat djaga ineens deuren kon openen, na een bult gezeur(ander half uur)
kregen we 2uur later weer het zelfde verhaal, en nu omdat pa trug was van zn werk en hun vonden dat pa het maar moest weten... naja wij vertelden het net maja goed..
maar goed, paar maand later kwamen jojo en ik uit NY, stond er een politie auto in de zijstraat, pa lag in bed, dus ik zei verbaast :"zou die voor ons komen?". waarop jojo zei :"denk het wel". maja normaal als pa thuis is en ligt te slapenis djaga ook wel stil..
dus wij lopen naar boven met in het acherhoofd dat er weleens wouten konden staan,.
maar niks gezien, dus wij djaga zn riem om doen en we wouden net met hem lopen toen we hoorden HEJ WACHT EVEN ik zo man schreeuw niet zo , het blijkt een gehoorig flat te zijn.
begonnen ze me toch een stierenpoep te banketstaaf heej
of jojo een motor had..
nee zei jojo
die agent zei welwaar want je draagt een motorjas..
johan: ik heb een ford puma hoor..
nou zou hij volgens de buren(mensen 2 onder ons he die klagen dus altijd)
na 12uur snachts hier rondjes rijden met zn ford puma waarf aardig wat geluid aan zit..
HALLO JOHAN GAAT OM 19UUR NAAR HUIS EN SLAPEN DIE JONGE MOEST ER OM HALF 5 ALTIJD UIT
nou en zo zijn er dat jaar 100deren van die dingen geweest
ik weet niet hoeveel afspraken bij woonpartner enz en die lui liegen hej
tot op nu gaat het door en door ik kan hoog en laag springen maar ik heb het altijd gedaan zelfs pa doet niks fout bij hunm
Buren pfff, echt niet leuk afentoe