Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Baileysdream schreef:wij komen weer een keer binnenvallen, heel lang niet meer op bokt gezeten.
dream is nog steeds dol op springen en het record ligt dan nu ook op 1.05zijn nu vooral techniek aan het oefenen om dit jaar een keer te starten tussen de paarden.
[ [url=m/hUJybo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rbtG0y.jpg]Afbeelding[/url] ]
XjesLiess schreef:Mooie foto die laatste!
Ik ben met Wheran het rijden ook weer wat aan het oppakken, dankzij het lekkere weer![]()
![]()
Ik ga er vooral op met het doel om relaxt een rondje te hobbelen en met de les letten we dan wel weer op het dressuurmatige, met dat gevoel werkt het heel goed. Vandaag voor mij een grote stap de goede kant op, relaxt langs de kant van de c stappen. Daar rij ik namelijk alweer sinds november niet langs.![]()
Mooie bloesem naast de bak
[ [url=m/aoI8zv.jpg]Afbeelding[/url] ]
En natuurlijk bewijs van onze overwinning
[ [url=m/pgD8nn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daarna eventjes heerlijk in de wei![]()
[ [url=m/wAjJ42.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Tristan schreef:Wat een knapperd! Mooie bos manen heeft hij
PeerAppel schreef:Nou, ik heb dus vorige week Monroe fan 'e Melkemahoeve gekocht. Hij is 7 jaar oud en nog niet beleerd. Ik heb altijd oudere paarden met een hoop ervaring gehad/gereden, dus dit is best nieuw voor mij.![]()
Ik heb door mijn vorige bijrijdpaard kennis gemaakt met de endurance en dat zou ik ook graag met Monroe willen doen. Heb geen ambities voor de 160 km, maar klasse 1 en 2 moeten vast lukken. Nu nog hopen dat hij dat ook leuk vindt. Verder vind ik een keer onderling een proefje rijden ook wel leuk en als dat nou heel goed gaat kan er ook best een keer een startpas komen, maar dat zien we wel!
Zijn vader is Maisturm en zijn opa is Argentan.
Baileysdream schreef:wij komen weer een keer binnenvallen, heel lang niet meer op bokt gezeten.
dream is nog steeds dol op springen en het record ligt dan nu ook op 1.05zijn nu vooral techniek aan het oefenen om dit jaar een keer te starten tussen de paarden.
XjesLiess schreef:Mooie foto die laatste!
Ik ben met Wheran het rijden ook weer wat aan het oppakken, dankzij het lekkere weer![]()
![]()
Ik ga er vooral op met het doel om relaxt een rondje te hobbelen en met de les letten we dan wel weer op het dressuurmatige, met dat gevoel werkt het heel goed. Vandaag voor mij een grote stap de goede kant op, relaxt langs de kant van de c stappen. Daar rij ik namelijk alweer sinds november niet langs.
Renske_W schreef:Het weer is ook echt genieten.
Komende week gaan we Olivia scannen en weten we of ze drachtig is. Potverdikke wat is dat spannend.
_Tristan schreef:Vandaag heb ik Tris verhuisd naar zijn nieuwe stal. Dubbel gevoel want we hadden het heel erg naar ons zin bij de andere stal waar Tris hele dagen de wei op ging met zijn fjordenvriend Ragnar, maar ik miste toch wel heel erg een rijbak en longeerbak. Wanneer het land te nat was betekend dat dat de paarden binnen moeten blijven wat van Tris een tijdbom van 400 kilo maakt.. Niet fijn om mee de drukke weg op te gaan. Na de afgelopen zonnige dagen in de wei vond hij het wel even heel zuur dat hij voor nu nog even in een paddock moest staan. Gelukkig werd het leed verzacht door deze lieve FriesTris lijkt opslag verliefd
Skippy01 schreef:Al sinds november niet langs de C? Gekke pony! Kom, beetje je haflinger-reputatie waar maken en stoer doen! Hop, langs die C!Goed hoor, dat jullie er nu toch langs zijn!
XjesLiess schreef:Het zit echt verschikkelijk tussen mijn oren dat het daar eng is. Het zelfde dat ik niet rijd als het ook maar iets te hard waait.. Vorige winter was dat ook en nadat we in november weer aan de race gingen knapte het weer in m'n hoofd. Hulp van m'n instructrice heeft ook niet zoveel zin want ik zet alles vast in m'n lichaam zodra we die kant op rijden dus ik hoop het op deze manier zelf veder weer op te lossen. Afgelopen zomer is het ook goed gekomen dus dat lukt nu ook welHij rijd er trouwens met zijn andere Amazone wel prima langs maar zij is een betere doorzetter als mij.
Renske_W schreef:Het weer is ook echt genieten.
Komende week gaan we Olivia scannen en weten we of ze drachtig is. Potverdikke wat is dat spannend.
Heb haar van de week wel in het nieuw gestoken. [ [url=m/tzv1Ot.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Y993zv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CDCTHE.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Tristan schreef:Vandaag heb ik Tris verhuisd naar zijn nieuwe stal. Dubbel gevoel want we hadden het heel erg naar ons zin bij de andere stal waar Tris hele dagen de wei op ging met zijn fjordenvriend Ragnar, maar ik miste toch wel heel erg een rijbak en longeerbak. Wanneer het land te nat was betekend dat dat de paarden binnen moeten blijven wat van Tris een tijdbom van 400 kilo maakt.. Niet fijn om mee de drukke weg op te gaan. Na de afgelopen zonnige dagen in de wei vond hij het wel even heel zuur dat hij voor nu nog even in een paddock moest staan. Gelukkig werd het leed verzacht door deze lieve FriesTris lijkt opslag verliefd
[ [url=m/lTj2jG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EcSKgc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K5jfqg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Skippy01 schreef:Wij hebben een dressuurweekje achter de rug de afgelopen week. De eerste twee keer vond ze dat super prima en deed ze enorm haar best. De derde keer zei ze 'je komt er wel uit he, daaahaaaggg', dus toen maar puur de focus gelegd op tempo houden en gebogen de bochten doorgaan. Toen ze dat braaf deed, mocht ze nog een paar cavalletti lopen (daar word je super blij van als je Doortje heet) en daarna lekker de wei op met haar vriendinnen.
We hebben ook weer staartenwasdag gehadHeeeeerlijk, zo'n schone staart
![]()
[ [url=m/zFvNZE.jpg]Afbeelding[/url] ]
PeerAppel schreef:Lengte is nog niks, maar dikte is zeker aanwezig.