Haha dat maakt niet uit! Kan wel een leuke groepskorting geven!
xDeena_
Geplaatst: 01-02-14 17:37
_Sanne schreef:
Heb me website aangepast. Wat vinden jullie er van? Portfolio is er alleen nog maar van paarden. Rest moet ik er nog in zetten! http://Www.petspictures.nl
Waaaauw, gaaf zeg Je maakt ook hele mooie foto's! Beetje jammer dat ik geen geld heb voor een shoot hahahaha
Welkom Tamara, je pony klinkt werkelijk als een kopie van Daiske hahahahah
Ohh wauw ik heb sinds vandaag een zadel geleend(van bokker romyloverrr) en ik ben echt super blij ermee! Het is een Massimo 2 Dressuur 17,5 inch en ik moet weer een beetje wennen aan het dressuur zadel(heb de laatste tijd alleen vzh gereden..) maar ik denk dat ik er echt goed mee kan rijden! Het zadel ligt gewoon als een huis, geweldig!
Nu hoop ik stiekem dat ze hem zelf niet (meer) nodig heeft want dan wil ik 'm graag overkopen als ik er na een paar weken steeds blij mee ben haha
Fijn van het zadel! Is dat die bruine die ook op jouw Haflinger ligt, Romylover?
romyloverrr
Geplaatst: 01-02-14 20:29
nee, het is een andere. op mijn haflingers past hij helaas niet maar die van SuperAssie is wat breder, en dat past dus perfect!
ik ga 2 echte sportpaarden rijden, dus waarschijnlijk gaat hij daar niet op passen.
romyloverrr
Geplaatst: 01-02-14 20:32
ps. mag ik mij hier ook melden? ik ben deborah, ben 15 jaar en heb 1 eigen welsh. verder rijd ik nog 2 welsh pony's, 1 halfinger, 1 KWPN'er en 1 hanoveraan.
Vandaag niet heel fijn gereden, Abby was wel nageeflijk, maar zooooo sloom. Zelfs als ik de voorkant helemaal liet zitten wilde ze niet doorlopen. Volgende keer maar met zweep, dan loopt ze zonder dat ik hem gebruik wel harder. Wel voor het eerst met een hengst in de bak gereden. We kwamen aan en wij huren die bak en ze was zelf nog eventjes bezig, maar we mochten er wel bij. Hij is bont dus ik dacht: "oooooh nee he! Met een hengst in de bak..." Maar goed als het dan mis zou gaan zou ik het niet heel erg vinden want stiekem ben ik wel een beetje fan van hem. Ik had niet het idee dat Abby door had dat het een hengst was eigenlijk.
Hallo dames! Beetje veel om overal op te antwoorden! Ik heb vandaag alleen even met angel geknuffeld en daarna na huis gegaan! Ze stond al lekker optijd op stal! En ze is een mega grote boef de laatste dagen! Morgen maar weer aan het werk wandelen of rijden daar ben ik ng niet aan uit!
Ahh jammer pernille, maar volgende keer beter Ik heb lekker met dais getraind vandaag! Compliment gaat steeds beter en verder was ze een beetje gespannen & lette niet heel erg op mij maar ach, ook dat volgende keer beter
Hier trouwens nog een filmpje van vorige week training
Leuke en lieve fotos zie ik allemaal voorbij komen en ook een mooi filmpje!
En Sanne, veel plezier!
Ik ben een beetje te druk om alles te beantwoorden, ben dinsdag jarig en heb het gister gevierd. Heb vandaag wel Jens lekker gereden en ben echt super tevreden om hoe t ging, hij waa echt heel lief en braaf