ik zie leuke namen voor bij komen. en ook mooie foto's zo nu en dan. ik ga mogen en over morgen gelukkig weer naa rmijn meisje volgende week kan ik van de 7 dagen kan ik er 6 gaan. dus ben ik wel eindelijk een keer erg blij.
ik zou gek worden van die namen ! ik moest laatst een naam verzinnen voor mijn hamster. en toen heb ik hem wokkel genoemd omdat dat mijn lievelings ships was toen der tijd. en ik ben verslaafd aan ships (H)
Zit al weer in de trein naar school Farah en fanny krijgen vandaag hun prikjes dus niet rijden vandaag Farah moet vandaag nog 73 dagen Heb gister besloten dat het mijn laadste les was met farah ze vind het in de manege niet leuk dus ga nog lekker thuis rommelen. Zaterdag ga ik met men vriendin rijden samen met lady en fanny omdat het voor fanny wel nodig is om een beetje samen in een bak te rijden Gister nog effe weer bezig geweest met het appyement en het gaat naar rechts toe super maar omdat ze links veel problemen heeft gaat die duidelijk minder Maar oefening baart kunst
Ik ben benieuwt hoe mijn mannetjes zijn als ze zijn uitgegroeit Jade is echt een tankie en wiets mooi sportief
Gister was zoon heerlijke dag mn verzorgster kwam ook naar de paarden en we hebben lekker gekletst en samen uitgemest hahaha Toch wel erg gezellig zoon verzorgster
Ja ze zijn goed hersteld ze spelen elke dag lekker buiten in de wei en voor zover ik kan zien is het mooi aan het genezen was een goede dierenarts Ik hoop dat vd zomer lekker in de opfok in een kudde kunnen rondrennen en meschien wat afstand nemen van elkaar.
Ja leuk hoor ik ga mijn 4 jarige hengst ook eerdags laten helpen mijn dochtertje wil er mee aan de slag Die heeft het zelfde karakter als zijn moeder kitzbi